even voorstellen Hans en Jo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

even voorstellen Hans en Jo

Bericht  hans en jo op di 24 sep 2013, 12:58

Mijn naam is Hans, ik ben 58 jaar oud, en gehuwd met Johanna(Jo). We wonen in het Westland tussen Den Haag en Delft, en een van mijn hobby`s is het houden van Kippen. Behalve de kippen ben ik ook in het bezit van een Sapporo 2000 GSL automaat. Deze auto is op 31 januari 1980 nieuw geleverd door Mitsubishi dealer Baarse uit Aalsmeer. Sinds het jaar 2000 heeft de auto in een loods gestaan en is er niet meer mee gereden. De motor is goed, maar de automaat heb ik moeten laten reviseren.
Het plaatwerk is vrij goed voor een auto van 33 jaar oud. Bij het rechterachterwiel is de Sapporo doorgerot en zal er moeten worden gelast. Daarnaast is er aan de onderkant van beide portieren roestvorming. De onderkant van de wagen is gelukkig hard. Ook zijn de rubberranden van de achterklep helemaal verteerd.
Vanwege de kabinetsplannen hou ik het kenteken tot begin april geschorst. Dan is er genoeg tijd om het plaatwerk aan te pakken.
Ik ben van plan aanwezig te zijn bij de eerstvolgende meeting van MCHC in mei.
Wellicht ontmoeten we elkaar dan persoonlijk.

hans en jo
Readers / Lezers

Man Leeftijd : 61

http://jknoest@caiway.nl

Terug naar boven Go down

Re: even voorstellen Hans en Jo

Bericht  BlueThunder op di 24 sep 2013, 13:15

Hoi Hans en Jo!

Welkom op het forum! Veel Sapporo's hebben we hier nog niet, jij bent de eerste die zich aanmeldt denk ik. Wel leuk omdat jou type Sapporo toch een aantal onderdelen deelt met de Celeste.

Spijtig van de roestplekken maar dit is normaal na al die jaren, zeker op die plekken. Langs de andere kant heb je weer een bezigheid voor in de winter :p

Ik kijk alvast uit naar de meeting om jullie te ontmoeten en naar foto's natuurlijk :p

Greetz
Sven

BlueThunder
Most wanted / Ervaring spreekt

Man Leeftijd : 36

Terug naar boven Go down

Bericht  graafie op do 26 sep 2013, 21:19

hans en jo schreef:Mijn naam is Hans, ik ben 58 jaar oud, en gehuwd met Johanna(Jo). We wonen in het Westland tussen Den Haag en Delft, en een van mijn hobby`s is het houden van Kippen. Behalve de kippen ben ik ook in het bezit van een Sapporo 2000 GSL automaat.

Deze auto is op 31 januari 1980 nieuw geleverd door Mitsubishi dealer Baarse uit Aalsmeer. Sinds het jaar 2000 heeft de auto in een loods
Ik ben van plan aanwezig te zijn bij de eerstvolgende meeting van MCHC in mei.
Wellicht ontmoeten we elkaar dan persoonlijk.
Hallo Hans & Johanna.

Leuk om jullie hier aangemeld te hebben, zeker omdat zoals Sven ook al zegt we eigenlijk nog nooit een Sapporo hebben gehad.
Van het eerste type dan te verstaan.
ook deze keer weer eens iemand uit het westen van Nederland.

Ook toevallig is dat mijn Rode Celeste van Origine ook bij Baarse wegkomt.
Het zou Leuk zijn als je in Mei je Sapporo mee neemt naar onze Meeting.
Maar Zonder de Sapporo zou je ook welkom zijn.
we houden van een gezellige middag met Liefhebbers, al dan niet of wel met auto's.

Er zijn al meerdere keren mensen op meetings geweest zonder hun klassieker omdat hij in reparatie of restauratie was.
We gaan wel de stille tijd tegemoet, maar er zal toch wel regelmatig iets gepost worden.

Gr Henk

Just drive thil there is nothing left to drive in

graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud Vandaag om 18:17

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven