Drive-in movie Utopolis Mechelen‏ ( Remco )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Drive-in movie Utopolis Mechelen‏ ( Remco )

Bericht  graafie op ma 23 sep 2013, 23:09

Hierbij stuur ik een kort verslag van het filmbezoek.
We zijn op 3 augustus naar de Coca Cola Drive-in movies aan Utopolis Beach in Mechelen geweest. Daar hebben ze een groot scherm neer gezet op een grasveld. Er was zelfs een heuse Beach Bar (inclusief zand). Daar worden nog tot 31 augustus verschillende films gedraaid. De film start bij zonsondergang. Het is aan te bevelen om al wat vroeger het terrein op te rijden, zodat je vooraan in een rij kunt parkeren.
We zijn met de Celeste gegaan. Een bijkomend voordeeltje was dat auto´s van 25 jaar en ouder gratis het terrein op mogen. Dat was dan ook meteen een nadeel, want daar waren ook een aantal jeugdige types op afgekomen met hun verbouwde volkswagens. Giet daar nog wat alcohol in en je krijgt het gevoel dat je op een schoolplein geparkeerd staat. Er waren ook nog een paar normale oldtimers: Ford Mustang, MGB GT, Rover Vandenplas, en, ook geweldig: een Mazda 626 vierdeurs 2.0D uit 1988.
Het geluid van de film wordt uitgezonden via een radiosignaal op frequentie 106,2FM. Om geen problemen met de ontvangst te krijgen, en vooral ook om de bobine niet oververhit te laten worden (de sleutel moet op contact staan om naar de radio te kunnen luisteren), had ik een extra wereldontvanger meegebracht. Deze ontvanger is helemaal `period´ en bovendien voorzien van nieuwe batterijen. Ik was één detail vergeten: In de jaren ´80 is de bandbreedte van FM vergroot tot 107,9 aan de bovenzijde. Met andere woorden; om met een (auto)radio uit de jaren ´70 een signaal op 106,2 te willen ontvangen is een utopie! Gelukkig hadden onze jonge vrienden hun radios zeer luid staan en konden we met hen meeluisteren.
De film die we (vooral) hebben gezien (en minder hebben gehoord) was `The Smurfs 2`. We vonden het wel een leuke film, voor zover we het hebben meegekregen. Ik wil niet te veel van het verhaal weggeven, maar ik kan wel vertellen dat we de knappe zus van Smurfin te zien kregen.
Het was een leuke ervaring en zeker een aanrader, vooral voor ons liefhebbers van (oude)auto´s.
Ik heb een paar foto´s bijgevoegd om een beetje een indruk te geven van het gebeuren.

Groeten. Remco

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Just drive thil there is nothing left to drive in

graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: