Website Berichten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Website Berichten

Bericht  graafie op za 27 apr 2013, 17:32

Zoal de meesten wel weten loopt er naast het forum ook een website.
http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Ik krijg regelmatig vragen en berichten via deze website.
Het zijn vragen en regelmatig aanbiedingen voor Celeste's.

Ik wil een aantal berichten plaatsen, zodat jullie een inzage hebben en evt kunnen reageren.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paul Celeste UK - 15-3-2012
Emailadres: paulodurrantez@gmail..com

Hello Henk.
I am looking for the 1st Gen Celeste front and rear bumpers. I need to convert from the square headlights to the round ones. Any help in finding these parts would be greatly appreciated!
I have attached a photograph of my car; hope you like it! I'd be interested to see your range of Celestes in the Hobby Club!
Thanks again,

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam: Michael Hoffmann - 27 Jun 2012
Emailadres: Michael-guitar-13@web..de

Hallo ich habe einen Celeste und möchte ihn restaurieren ,habe aber das Problem das die hinteren Radläufe durch gerostet sind habt ihr Informationen über Händler die Reparaturbleche für den Celeste von 78´ herstellen

gibt es vielleicht andere Möglichkeiten die Radläufen zu Reparieren denn selbst herstellen ist etwas kniffelig und ich habe das nötige Werkzeug nicht oder gibt es neuere Autos die die identischen radläufe haben.
Eine Weitere Option währe spachteln aber ich hab gelesen das es oft nach einer weile brüchig wird .
Mit freundlichen Grüßen
Michael Hoffmann

Jirre den Biesen - 10 Nov 2012
Emailadres: jirdb@hotmail..com

Beste,
Ik ben opzoek naar een Mitsubishi Celeste en ik begreep dat jullie deze ook verkopen? Is het mogelijk om bij jullie binnen te wandelen en te kijken naar de verschillende auto's die jullie hebben staan of moet hier een afspraak over gemaakt worden?
Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,Jirre den Biesen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

strellio - 14-11-2012

Emailadres: strellio@yahoo.com..my

Hai there, im strellio from malaysia, here we do have a celeste club.
Recently we have try to gather a group of Celeste owner all over the country.
Anyway, im looking for a set of tail light us version.
It's very hard to find those in our region. I was wondering if you guys might have, i wouldlike to purchase them.
And some emblem as well, specially on the grill and at the tail lights panel either ST or GT.
Hope to hear from you guys soon.

Thank you.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

john manders - 15-11-2012

Emailadres: manderstwg@gmail..com

hallo mevrouw/meneer

ik beheer een internetsite waar adverteerders een oldtimer kunnen kopen
(www.nr1-oldtimers.nl) ,of gratis een advertentie kunnen plaatsen
nu hebben wij een link naar uw internetsite op onze website staan,en onze
vraag is eigenlijk of u de link van onze website wilt plaatsen op uw
website,daarmee versterk je elkaar eigenlijk,nu is onze site nog in de
opstart fase,maar als ik naar de stats counter kijk,hadden we gisteren al
3000 hits,en gisteren werd er via google gezocht op een klassieke opel GT en
www.nr1-oldtimers.nl ,kwam op nummer 1,2 en 3,van de 3,4 miljoen pagina,s die
google had gevonden!!!
misschien vind u het de moeite waard om eens een kijkje te nemen op onze
website

graag verneem ik van u

met vriendelijke groet john manders

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

steve caers - 06-01-2013

Emailadres: kaeycee@gmail..com

hallo,
ik ben een celeste van 1980-81 aan het restaureeren en zoek nog een motorkap en een kofferdeksel een cardanaslagerrubber en eventueel een gordel van de bestuurderskant, kan je me daarbij helpen?

groeten - steve caers

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Michael Anderson - 31-03-2013

Emailadres: tracy.anderson3@btinternet..com

Hi I have a 1979 Mitsubishi Colt Celeste 2ltr GT limited edition built to commemorate Mitsubishi's sponsoring of the Grand National Horse Race 1979 (number 39 of 100).
I have owned this vehicle since 1982 and am about to do some work to improve it such as replacing rubber hoses, gaskets, etc it is in very good condition and I am going to make it as near perfect as possible, do you have access to any parts as they are particularly rare for the 2ltr GT,

thanks Mike

Lars Pedersen - 11-04-2013

Emailadres: lbp@email..dk

Hello,
I have a -79 2,0 GSR in very bad condition + 2 ekstra cars in parts. I also have a -78 1.6 with new APK, but needs painting. What do you think is the market price for the 1.6 in Holland?
I like the cars very much, but has´nt got the time.

Andreas Schneider - 18-04-2013

Emailadres: agl.schneider@web..de

Hello,

I'm selling a red Celeste, it is in very, very good condition.
04/1980
90000km
55kw

I can send you pictures, if you are interested.

Kind regards - Andreas Schneider
Greetings from Denmark

Scot - 27-04-2013

Emailadres: digihed@netspeed.com.au

Hi guys,

Thought you might like to get new door rubbers!
This guy in Australia is making them, and they fit Celeste perfectly.
http://www.ebay.com.au/itm/MITSUBISHI-LANCER-LB-COUPE-2-DOOR-RUBBER-SET-/140956791056?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item20d1adf110

cheers,Scot
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Very Happy Tot zover deze berichten.

Op alle berichten heb ik al gereageerd, de meeste zijn dan ook gedateert op de laatste berichten na.
Sommige berichten heb ik niet geplaatst tav privecy of omdat ik daarmee bezig ben.
E.mail adressen zijn onbruikbaar gemaakt. wil je deze persoon mailen dan graag een PM

Ik zal volgende berichten sneller plaatsen, zeken met betrekking tot aangeboden spullen... Rolling Eyes

Just drive thil there is nothing left to drive in
graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

Terug naar boven Go down

Re: Website Berichten

Bericht  BlueThunder op za 27 apr 2013, 23:35

Hoi Henk!

Bij die laatste heb ik die deurrubbers bestelt en heb ze aangekregen. Daarstraks ook ff langs de oude seal gehouden en ze lijkt perfect overeen te komen.

Ik heb dus enkel een goede ervaring met hen.

Greetz
Sven
BlueThunder
Most wanted / Ervaring spreekt

Man Leeftijd : 36

Terug naar boven Go down

Bericht  graafie op vr 03 mei 2013, 22:22

Hallo aus Deutschland,

ich möchte eins meiner Fahrzeuge verkaufen und wollte fragen ob Sie Interesse hätten.

Mitsubishi Celeste 1600 ST

Baujahr 12.05.1980, kW 54

1.Hand Laufleistung: 88.000km

1 Lack Ungeschweißt

Top Zustand, trocken in Ausstellung gelagert.
MfG Wagner

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Naam: Henrie Hemmink

Bericht  graafie op di 10 feb 2015, 21:32

Voor wie er iets mee wil.... Very Happy
----------------------------------------------------------------------- 

Emailadres: hhproductions.almelo@gmail.com

Bericht: Geachte dames, heren,

Als eerste stel ik mij even voor: Ik ben Henrie Hemmink, schrijf al bijna 21 jaar als freelancer voor het tijdschrift AutoWeek en sinds ruim een jaar ook voor het nieuwe AutoWeek Classics, dit vanwege mijn voorliefde voor klassieke auto's.
Voor de rubriek In de ban van ... zijn wij op zoek naar ware liefhebbers van klassieke auto's/youngtimers (van voor 1990!!), mensen die eigenaar zijn van (liefst) meerdere klassiekers (en eventueel aanverwante artikelen) en die dat middels een reportage graag willen uitdragen. Om u een indruk te geven: ik heb tot nu toe een aantal reportages voor In de ban van ... gemaakt; onder meer een over iemand die bijna 20 Fiats 500, incl. aanverwante modellen in zijn bezit heeft (naast bijvoorbeeld 9 Fiat-koelkasten), over een ander die helemaal idolaat is van de driewielers van Reliant (en thee schenkt uit een Regal-theepot), en heb ik bijvoorbeeld een reportage gemaakt over een man die de complete Designer Serie van de Lincoln Continental Mark IV uit 1976 bijeen heeft verzameld (het enige nog bestaande kwartet ter wereld). Kortom: boeiende mensen met boeiende verhalen!
In uw vereniging komen vast ook dit soort liefhebbers voor. Kent u iemand, laat mij het dan weten via een mailtje naar hhproductions.almelo@gmail.com of via 06-20010389, en wie weet komen ik en mijn fotograaf bij deze persoon langs voor een mooie, grote (ca. 6 pagina's en ca. 20 illustraties) reportage voor AutoWeek Classics.
Ik zie uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Henrie Hemmink
freelance medewerker AutoWeek en AutoWeek Classics

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  BlueThunder op di 10 feb 2015, 21:49

graafie schreef:Voor wie er iets mee wil.... Very Happy
----------------------------------------------------------------------- 

Emailadres: hhproductions.almelo@gmail.com

Bericht: Geachte dames, heren,

Als eerste stel ik mij even voor: Ik ben Henrie Hemmink, schrijf al bijna 21 jaar als freelancer voor het tijdschrift AutoWeek en sinds ruim een jaar ook voor het nieuwe AutoWeek Classics, dit vanwege mijn voorliefde voor klassieke auto's.
Voor de rubriek In de ban van ... zijn wij op zoek naar ware liefhebbers van klassieke auto's/youngtimers (van voor 1990!!), mensen die eigenaar zijn van (liefst) meerdere klassiekers (en eventueel aanverwante artikelen) en die dat middels een reportage graag willen uitdragen. Om u een indruk te geven: ik heb tot nu toe een aantal reportages voor In de ban van ... gemaakt; onder meer een over iemand die bijna 20 Fiats 500, incl. aanverwante modellen in zijn bezit heeft (naast bijvoorbeeld 9 Fiat-koelkasten), over een ander die helemaal idolaat is van de driewielers van Reliant (en thee schenkt uit een Regal-theepot), en heb ik bijvoorbeeld een reportage gemaakt over een man die de complete Designer Serie van de Lincoln Continental Mark IV uit 1976 bijeen heeft verzameld (het enige nog bestaande kwartet ter wereld). Kortom: boeiende mensen met boeiende verhalen!
In uw vereniging komen vast ook dit soort liefhebbers voor. Kent u iemand, laat mij het dan weten via een mailtje naar hhproductions.almelo@gmail.com of via 06-20010389, en wie weet komen ik en mijn fotograaf bij deze persoon langs voor een mooie, grote (ca. 6 pagina's en ca. 20 illustraties) reportage voor AutoWeek Classics.
Ik zie uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Henrie Hemmink
freelance medewerker AutoWeek en AutoWeek Classics

Is nog iets voor u denk ik Henk... :p
BlueThunder
Most wanted / Ervaring spreekt

Man Leeftijd : 36

Terug naar boven Go down

Achterlichten

Bericht  graafie op za 25 jul 2015, 22:23

Naam: Pedro
25-07-2015

Emailadres: pedro_cneudt@hotmail.com

Bericht:

Hallo,ik heb hier nog wat onderdelen liggen van een celeste o.a.splinternieuwe achterlichten lang model.
Indien iemand interesse moest hebben ,kan die mij conta cteren via mail
pedro_cneudt@hotmail.com

Groeten pedro

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  graafie op zo 02 aug 2015, 21:38

Ik heb nog een Celeste te koop.
1600 ST metallic bruin.
Ik weet niet of er iemand binnen de club interesse in heeft anders kan ik wel wat foto's toe sturen.

Ik heb de auto jaren geleden gekocht als reserve onderdelen.

Hij is dus ook niet in top staat. Zeker roest op de spatborden enzo, de onderkant heb ik niet bekeken toen ik hem verplaatst heb, dus durf ik niet te zeggen.

Interieur is ook niet netjes meer, witte bekleding dus die is erg vies geworden.

Wellicht iets voor iemand om hem op te knappen of voor onderdelen.

Zelf heb ik geen plaats meer om hem nog te blijven stallen.
Vraagprijs is tegen elk aannemelijk bod.
Auto staat in Best.

Omdat ik de auto voor onderdelen had heb ik jaren geleden het kenteken al ingeleverd om geen belasting of schorsing te hoeven betalen. Sleutel zitten er natuurlijk wel bij.

Groeten Michael

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  graafie op wo 02 sep 2015, 22:07

-------------------------------------
Naam: Mariëlla de Haan - 02-09-2015

Emailadres: mdhaan@hotmail.nl

Bericht:
Mijn oma (volgende week wordt zij 87) heeft jaren in een okergele Celeste gereden toen wij klein waren.
Dit is altijd haar lievelingsauto geweest.

Zelf kan ze nu geen auto meer rijden, maar ik zou het voor haar zo leuk vinden als ze ooit nog eens een rondje mee mag rijden met iemand.
Is er iemand binnen uw club met een okergele Celeste die (uiteraard tegen betaling) met mijn oma een stukje zou willen gaan rijden? Ze woont in Delft, dus het liefst iemand die daar een beetje in de buurt woont.

Alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Mariëlla de Haan

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud