Maurice Lahaye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Maurice Lahaye

Bericht  josceleste op zo 17 jul 2011, 13:48

Ik zag dat er een nieuw lid zich had aangemeld onder de naam Maurice Lahaye.
Deze naam ben ik toen ik net bezig was met het Celeste verhaal ook een paar keer tegen gekomen.
Voordat ik Henk leerde kennen dacht ik dat Maurice de Celeste-kenner van Nederland was. Omdat, waar je ook ging zoeken naar een Mitsubishi Celeste altijd weer deze naam tegen kwam. En ik ook een paar keer topics van hem gelezen heb. Volgens mij had hij ook een eigen site.
Ik heb net nog even weer gezocht maar nu kom je de combinatie van Celeste en Maurice bijna niet meer tegen. Alleen op hele oude forums van 2001/2002.
Hij heeft op een Mistubishi forum ooit eens aangegeven dat hij een Celeste aan het restaureren was.

Eigelijk ben ik heel nieuwsgierig wat Maurice op dit moment doet m.b.t. de Mitsubishi Celeste.
josceleste
Fast Guy's / Snelle Jongens

Man Leeftijd : 50

Terug naar boven Go down

Re: Maurice Lahaye

Bericht  graafie op zo 17 jul 2011, 21:59

josceleste schreef:Ik zag dat er een nieuw lid zich had aangemeld onder de naam Maurice Lahaye.
Deze naam ben ik toen ik net bezig was met het Celeste verhaal ook een paar keer tegen gekomen.
Voordat ik Henk leerde kennen dacht ik dat Maurice de Celeste-kenner van Nederland was. Omdat, waar je ook ging zoeken naar een Mitsubishi Celeste altijd weer deze naam tegen kwam. En ik ook een paar keer topics van hem gelezen heb. Volgens mij had hij ook een eigen site.
Ik heb net nog even weer gezocht maar nu kom je de combinatie van Celeste en Maurice bijna niet meer tegen. Alleen op hele oude forums van 2001/2002.
Hij heeft op een Mistubishi forum ooit eens aangegeven dat hij een Celeste aan het restaureren was.

Eigelijk ben ik heel nieuwsgierig wat Maurice op dit moment doet m.b.t. de Mitsubishi Celeste.

Maurice heeft inderdaad vroeger het voortouw genomen met het bij elkaar brengen van Celeste ( mitsubishi ) liefhebbers.
Ik hab me er toen bij aangesloten en heb daar een aantal mensen ontmoet die nu ook,nog bij de meetings zijn.

Ik heb heel lang buiten beeld gewerk met celeste , maar wel bij de meetings van Maurice geweest.
Maurice had inderdaad een forunm en site, waar je soms nog delen van vind.
Maurice is ook de reden dat ik onder de naam MCHC werk omdat hij onder de naam MCC werkte.
Nadat maurice zich steeds meer terug trok ben ik steeds meer naar voren getreden.

Ik had in eerste instansie willen gaan werken onder Mitsubishi Celeste Club,
maar omdat Maurice die naam al gebruikte onder Mitsubishi Classic Club heb ik er hobby tussen geplakt.

Het contact is steeds minder geworden, hij had een vriendin en was aan het leren voor werk in specifieke vorm van verpleging.
Hij was volgens mij ook nog een grijze Celeste aan het restaureren en had verder een rode type 3 celeste.
Het is voor mij ookbehoorlijk onduidelijk was Maurice doet, maar aangezien zijn aanmelding zal hij zich waarschijnlijk wel een keer melden of een topic beginnen.

Gr Henk

Just drive thil there is nothing left to drive in
graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Geert op do 11 aug 2011, 09:25

Ik heb vroeger ook een paar keer gemaild met maurice en was ook aangemeld bij zijn site.
Heb net even mijn mail nagekeken maar kon er niets meer van vinden.
alles van voor 2008 heb ik niet meer.
Voordat ik Henk tegenkwam was maurice in mijn ogen i.d.d. de Celeste-kenner.

Ben benieuwd of hij zijn celeste nog heeft.

Groetjes Geert.

Geert
Fast Guy's / Snelle Jongens

Man Leeftijd : 39

Terug naar boven Go down

Bericht  BlueThunder op do 11 aug 2011, 13:08

Voor zover ik weet heeft hij zijn rode Celeste nog. Maar veel is hij verder niet meer met Celeste bezig.
BlueThunder
Most wanted / Ervaring spreekt

Man Leeftijd : 37

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: