Juliana Nelson, Clair Jackson, Augustus, Richard Pecky - Zeer Belangrijk, Oplichters Actief,

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Juliana Nelson, Clair Jackson, Augustus, Richard Pecky - Zeer Belangrijk, Oplichters Actief,

Bericht  graafie op zo 20 feb 2011, 09:30

Ik ben er bijna op zeer beroerde manier achter gekomen dat er oplichters actief zijn.
ze willen een Auto kopen en doen zich voor alsof ze op zee zitten.

Ze betalen via Paypal en komen dan met een probleem.
Nl. dat de persoon die de auto ophaald vooraf betaald moet worden.

Ze vragen of je dat wil betalen en doen dat geld bij de overboekibg van Paypal.
Fictief heb je dan het geld binnen.

Maar als je dan inlogt op je eigen Paypal Accound zie je dat er niets betaald is.
Maak je dus dat geld over ( meesta via Western Union ) ga je zoals in mijn geval voor ruim 1000 euro het schip in.

Mocht je berichten krijgen in vertaald nederlands of in het engels die lijken op de onderstaande berichtgeving meld dit dan bij paypal > spoof@paypal.com

Ik had het geluk dat ik het niet vertouwde en ging google'n op naam en adres en kwam daardoor bij deze link.
http://hilarushi.blogspot.com/2010_03_01_archive.html

De reden dat ik het niet vertouwde was dat er niets over de auto werd gevraagt en dat men in principe de vraagprijs betaalde.

Zoals je daar leest en mijn mails hieronder leest is het verhaal bijna hetzelfde, alleen de namen zijn anders.

Let hier in godsnaam goed op en geef dit door aan anderen.
Paypal is er na mijn melding mee bezig.

Hieronder de Mail wisseling en de fictieve Paypal transactie
De mail sttan op jongste datum bovenaan,voor een beetje begrijpelijk verhaal onderaan beginnen.

--------------------------------------------------------------------------------------

Name :John Martins
Address : 5 Helston Yard.
City : Kennington
State : London.
Code: SE8 4EL

THIS IS THE ADDRESS OF THE AGENT,AND PLS GIVE ME YOUR FULL NAME AND YOUR ADDRESS AND THE WESTERN UNION DETAILS AFTER YOU HAVE SEND THE MONEY TO THE AGENT.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Service@paypal.com

Dear HENK,

You have received a PayPal Payment of € 3,100 Euro from Juliana Nelson (njuliana28@yahoo.com).

We've placed a temporary hold on the funds of this transaction

As mentioned in the receipt of Payment and as per New PayPal Payment policy, we have fully debited the total amount (above) from the buyer's account which included the Agent Delivery /Charges .

In order to complete this transaction and get the funds approved in your account. We advice you go to nearest Western Union Office, and send the €1000 Euro to the Agent and send us a Scanned Copy/Photograph of your Western Union Transaction Receipt (in .JPG Format).

NOTE: This is important as a security measure to ensure safety of this transaction.

Please, find below the name and address of the Agent Company where the Funds would be sent via Western Union Money Transfer.

Click Here Locate Nearest Western Union Office

Agent Headquarter :

Address:
Name : John Martins
Address : 5 Helston Yard.
City : Kennington
State :London.
Zip Code:SE8 4EL

Address Status: Confirmed

Your Account will be credited accordingly upon the receipt of details requested. Should either be sent in JPG format or send type details as:
Sender's Name; Receiver's Name; MTCN; Amount Sent;

You may Click He.. or reply to this message directly using the reply button in your email to submit the required information or to contact the PayPal Customer Verification Department and include either transaction ID or reference number (PP307) quick recognition of this transaction.

Sincerely,
PayPal

---------------------------------------------------------------------------------------------

--- On Fri, 2/18/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

Subject: RE: Reactie op je Kapaza! advertentie Mitsubishi Celeste
To: "Juliana Nelson" <njuliana28@yahoo.com>
Date: Friday, February 18, 2011, 8:23 PM

Hello Juliana.

Jour payment arrived whit paypal.
I have try to google om jour name and city for a little bit infi.
But i founs nothing what compaire to your name, city and work
i am stil not happy that i must send money to a adres outsite the netherlands.

But i have lookt and there is a postoffice in zwolle.
I wil inform ther about sending money to jour pick up agent.
But if there are problems or trouble i send jou all the money back via paypal.

I need all the info where the money must send to. ( name, street, city and other info i need)
also must i now if i must send 1000 euro or more or less ( you send 1100 euro for this)

greetings Henk
--------------------------------------------------------------------------------

Notification of Instant AUTOMOBILE Payment Received from Juliana nelson
(Transaction ID: 9Y335388XA014532M) ‏18-2-2011

Heb deze links/ E. mail adressen onbruikbaar gemaakt, gebruik ze niet
Service@paypal..pt< let goed op dir e. mail adres dit is niet van Paypal !!!!!!
auctionteamonline@mail..com < dit is het E. mail adres wat erachter zit...!!!!!!

This email confirms that you have received an Instant payment of €3,100 Euro from Juliana Nelson (njuliana28@yahoo.com) via PayPal AUTOMOBILE Payment Service.

View the "NOTE" of this pending transaction below

Payment Details

Auto Amount: €2,000.00 Euro

Agent Charges: and Fee:

Total:

€1,100. 00 Euro

-

€3,100.00 Euro

Transaction: 9Y335388XA014532M
Quantity: 1
AUTO Title: MITSUBISHI CELESTE

Agent Headquarter:

Address: Name : John Martins
Address : 5 Helston Yard
City : Kenning ton
State :London
Zip Code:SE8 4EL

NOTE: This is to confirm to you that the said amount has been successfully transferred by the Sender and been deducted from his Bank Account which is ready to be credited into your account, been that this Payment has been subjected to be a Payment for an AUTOMOBILE purchased from you we reserve the right to make sure this transaction is safe and secured also to verify the legitimacy level on this transaction because of the high sum of funds involved.

The above sum has included the Agent Charges and Fee as we and the Agent Company quoted for the buyer (as per PayPal AUTOMOBILE PAYMENT POLICY). You will receive a Message from the PayPal Customer Verification Department Shortly informing you on how to send the Agent Charges and Fee to their Headquarter Dept. with the above details as soon as possible.

--------------------------------------------------------------------------------
Date: Thu, 17 Feb 2011 12:15:04 -0800
To: mits100@live.nl

hello
i am glad to hear from you and i want you to know that i dont know that the agent will ask for pick up fees so i want you to know that there wont be any problem and no one is setting you up and i can never set anyone up due to my status,i am marine engineer and well known lady so i want you to know that you will get your money from bank and since the bank is our third party i want you to know that you are safe and secure and i want you to know that i can never take what is not mine.....here are my details...

name;JULIANA NELSON
id num:MRGOOO7753321189THKWSY
CITY:BIRMINHAM

--- On Thu, 2/17/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

To: "Juliana Nelson" <njuliana28@yahoo.com>
Date: Thursday, February 17, 2011, 8:00 PM

Hello Juliana
I do not work whit western union
They are not reliable and I have bad experience with them.
This setup will not work.

Greetings Henk
Date: Thu, 17 Feb 2011 11:38:36 -0800

I was just about to make the payment when i had this little problem with the picking up,I got an email from my agent..i thought i included that in my previous email.he said he won't come and pick up the item unless i pay him the agent commission fee first in order to be able to schedule a pick up time ,and my pick up agent head quarters is in the United Kingdom and all commission payments made for pick up, from anywhere in the world is sent to their head quarters in the Uk and the only form of payments they accept is western union money transfer and i tried to pay online but i will need a credit card which i didn't bring along, and there is no post office(there is usually a westernunion section in most post offices) or any western union agent offshore! so i have to ask you to help me with the pick up fees, i will include the 1000EUROES they charged to pick it up and take it my home(1st class treatment), to the payments i will send through paypal. After i have made the payments and it has been confirmed by paypal, i will need you to help me send the 1000EUROES to my pick up agent through western union money transfer, the western union money transfer can be made at a post office near to you,there is always a western union agent in most post offices or online at www.westernunion.com .I will be making the payments shortly and will email you as soon as it has been done.

--- On Wed, 2/16/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

To: "Juliana Nelson" <njuliana28@yahoo..com>
Date: Wednesday, February 16, 2011, 9:18 PM

Hello Juliana

2000 euro is good, you can pay mé to Paypal whit this E. Mail adres.

graafie_1@msn.com > between graafie and the 1@msn.com is a _ line
Try to send first 1 euro and then after reply the rest off the payment to be sure that it will be good

I will make the car ready for transport. ( Will the car self driving or wil he bé picktup whit a trailer )
When the payment is done i will get the car out off the netherlands register.

greetings Henk

Date: Wed, 16 Feb 2011 11:23:36 -0800

hello
i am glad that you reply me message,pls i will like to pay 2000euroes for the car and pls send me your bank transfer details so that i can do the payment as soon as possible then my agent will come to pick the car as soon as i have done the payment..

--- On Tue, 2/15/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

Date: Tuesday, February 15, 2011, 9:04 PM

Hello Juliana

(about the price i will be glad if you can reduce the price for me and if you have accepted that then send me your paypal email address )

Wich price you sugest, jou give no other price.

Henk

Date: Tue, 15 Feb 2011 09:36:29 -0800

hello
i am glad to hear from you and that you are a honest person to do deal with that you tell me the problem of the car,dont worry ihave tell my brother in law about the car and he said he really like it and i am ahppy about that so i will need the car very soon because the birthday is very close and i want you to know that the agent is an international agent not ordinary agent so he wont have problem taking the car from netherlands and he will pick up the car to give the car first class treatment when he pick up the car,and about the price i will be glad if you can reduce the price for me and if you have accepted that then send me your paypal email address to do the payment as soon as possible because the birthday is near....so i will be glad if you can comply with me....thanks

--- On Tue, 2/15/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

Date: Tuesday, February 15, 2011, 8:33 AM

Hello Juliana.

To make everiting clear.

i vind it strage that jou will buy the car whitout qwentions aboud the condition of th car.
Also the speed for pick up take me to a problem.

So i make it clear zo you now what you can expect.

the car is ready to drive.
Most things are done, just some little things must be placed like antenna and some interieur and chrome strips.
There is a smal point for finishe on the inside of the tailgate, there must bé a ltttle hole closed.

Last point is the engine
Because the car stood a long time still, one piston ring does not close properly.
So the car used some oil, the problem is easy to soll whit a cleaning product.
the engine has no further problems.

If that is no problem i will send you the e. mail adres for payment.
The prise is 2050,00 euro .

After Payment i will take the car ready for pickup and unsubscribe in the Netherlands.
Make sure that your agend have insurens papers and plates to drive the car outsite the netherlands.
Otherwise he has a big problem.

greetings Henk

Date: Mon, 14 Feb 2011 10:58:24 -0800

hello
thanks for the reply,i am taking the car out of netherlands and dont worry when my agent comes he will provide you with the neccesary information you need.give me your paypal email account to do the payment coz the birthday is near and i really want to surprise my brother in law..give me your name and as well as the price of the car in euroes,i will be glad if you comply with me....

--- On Sun, 2/13/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

To: njuliana28@yahoo..com
Date: Sunday, February 13, 2011, 8:46 PM

I undestand your story, but stays the car in the netherlands ore take you him outside the netherlands.
If jou take the car outsite the netherland i have to remove the plates of the car.
and have to register that the car is going outsite the netherland.

If your Pick up agent want to drive it outsite the netherlands he needs a insurends and plates.

I have a Paypal accound, so thats no problem.
and i want to now when you want to pick him up, because there are some small points to finish.

greetings Henk

Date: Sun, 13 Feb 2011 12:25:29 -0800

Thanks for the prompt response.. I am ready to buy the car now for birthday gift for brother in-law and i am at sea at the moment as i am a marine engineer and due to the nature of my work, phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and send you an email regarding it. I really want it to be a surprise for my brother in-law so i wont let him know anything about it until it gets delivered to him, i am sure he will be more than happy with it. I insisted on paypal because i don't have access to my bank account online as i don't have internet banking, but i can pay from my paypal account, as i have my bank a/c attached to it, i will need you to give me your paypal email address and the price so i can make the payments asap for it and pls if you don't have paypal account yet, it is very easy to set up, go to www.paypal-eesti.maksed.net and get it set up, after you have set it up i will only need the e-mail address you use for registration with paypal so as to put the money through. I have a pick up agent that will come and pick it up after i have made the payments...or if i can pay you through bank transfer......

Thanks

--- On Sun, 2/13/11, Mitsubishi Classic Parts Zwolle <mits100@live.nl> wrote:

To: njuliana28@yahoo..com
Date: Sunday, February 13, 2011, 8:17 PM

Hallo Juliana.

I think you can better anser me in english.
Your message to me is verry strange translation.

You want to buy the car and you want to pay whit paypal ?
Somone wil pick the car up and bring the car to you brother in law ?

Stay the car in the netherlands or going the car outside the netherlands?

Greetings Henk

Date: Sun, 13 Feb 2011 12:02:59 -0800

Bedankt voor de snelle reactie .. Ik ben bereid om de auto nu kopen voor de verjaardag cadeau voor broer in de rechtspraak en ik ben op zee op het moment als ik een scheepswerktuigkundige en als gevolg van de aard van mijn werk, telefoongesprekken te maken en het bezoeken van de website zijn beperkt, maar i uitgeknepen tijd om deze advertentie te controleren en sturen u een e-mailbericht over het. Ik wil echt dat het een verrassing voor mijn broer in-law, dus ik laat hem gewoon iets weten over het tot het wordt afgeleverd aan hem, ik ben zeker dat hij zal meer dan blij mee. Ik drong aan op paypal, want ik heb geen toegang tot mijn bankrekening online als ik geen internet bankieren, maar ik kan betalen van mijn online banking, moet ik u om mij uw bankgegevens en de prijs dus ik kan zsm de betalingen voor haar en. Ik heb een pick-up agent die zal komen en oppakken nadat ik de gedane betalingen ... Ik zal graag binnenkort te betalen .. bij het bankbedrijf.

Bedankt

In het belang van de stappen die Paypal onderneemt, vraag ik jullie om geen E. Mail Adressen te gebruiken van Juliana of andere nog bruikbare links behalve de link naar :

http://hilarushi.blogspot.com/2010_03_01_archive.html

Of deze als je zelf een soortgelijk ervaring hebt gehad.> spoof@paypal.com
Mvg Henk

Laatst aangepast door graafie op vr 17 mei 2013, 09:59; in totaal 4 keer bewerkt

Just drive thil there is nothing left to drive in
graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Go down

Re: Juliana Nelson, Clair Jackson, Augustus, Richard Pecky - Zeer Belangrijk, Oplichters Actief,

Bericht  Gast op zo 20 feb 2011, 12:50

Nooit geld overmaken als er gevraagd word dit via western union te doen. Evil or Very Mad
dit zijn vrijwel altijd oplichters.
meestal gaat het om nigerianen die vanuit engeland opereren.
en altijd krijg je mailtjes in slecht nederlands (met vertaalprogramma's vertaald)
krijg je dit soort mails?... NIET REAGEREN GEWOON WEGGOOIEN!
Gast
Gast

Terug naar boven Go down

Oplichting via de telefoon

Bericht  graafie op di 22 nov 2011, 11:27

Even goed doorlezen, meerdere varianten

Het vaste nummer waarmee gebeld wordt is nummer: 0044141455114 (zie onder)

LET OP !!!!

Er wordt gebeld op een vaste telefoon, waarop een man vraagt: "Met wie spreekik?” zodat je duidelijk nogmaals je naam zegt.

Dan vertelt de man dat je een grote prijs hebt gewonnen.
Maar hij vertelt dat heel snel achter elkaar en laat soms pauzes vallen in dit gesprek.
Het is een ingesproken bandje.... Je moet direct de verbinding verbreken.

Het zijn oplichters die als volgt te werk gaan:
Zij vragen nogmaals naar je naam omdat ze die heel duidelijk uitgesproken willen hebben, daarna stellen ze gerichte vragen waarop jij met ja moet antwoorden en ze laten hiervoor ook de pauzes in het gesprek vallen.

Vervolgens vragen ze je naar je adresgegevens en als je die geeft, monteren zij een vals bandje waarop staat dat jij iets hebt gekocht in Zwitserland.
Op dat bandje is dan duidelijk te horen dat jij dat bevestigt en al je gegevens geeft en er dus aan vast zit.

Bovendien kun je haast niet bewijzen dat het om een oplichting gaat.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Doe er je voordeel mee..

LET OP: Doorsturen op verzoek van de politie (en ook doen!!)

Er wordt op je huistelefoon gebeld; Met de melding dat je een prijs gewonnen hebt. Of je een 9 wil toetsen om door te gaan!!!!
Gooi de hoorn er op.
Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die je belt op je GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar je bij bent aangesloten.

Men vraagt je tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van je toestel.
DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.

Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van je SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met jouw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op jou kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.
Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende:
Je ontvangt een bericht op je GSM met het verzoek om nummer 0141455114 te bellen.. Dit moet je dus NIET doen! Als je dit doet, kan degene die je dat
berichtje heeft gestuurd op jouw kosten bellen.

Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door KPN en Vodafone.

PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast !!!!!!!!!!!!!!
Als je dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door!

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Clair Jackson

Bericht  graafie op wo 25 jul 2012, 22:43

We hebben weer een nieuwe oplichter.
Haar naam is Mrs Clair Jackson > E.Mail Adres - clair jackson@blumail.org

Ik zal het gehele verloop hier plaatsen, dus hou deze topic even in de gaten de aankomende dagen.
Zal de nieuwe berichten / e.mail bijplaatsen

24-07-2012 :
Geachte Joke,
Mijn naam is clair en ik stuur u deze e-mail omdat ik meer wil weten over uw advertentie Mitsubishi Galant 2.0 Glsi van 2003 die u aanbiedt voor € 3.150,00.
Ik heb de volgende vraag: Is de auto nog beschikbaar?

Beantwoord dat de auto nog te koop is. op 24-07.

24-07-2012 - kreeg dezefde avond nog deze mail.
Good you have it available for sale because am interested in the
purchase of the merchandise,i want you to tell me more about the
condition.i hope to hear from you soon

Mrs Clair Jackson

25-07-2012.
Thanks so much for the response,I am a marine engineer from United
Kingdom and right now i am at work (sailing),I'm in a ship right now
at Bermuda,so i can not come over to check the state of merchandise
myself but according to what you wrote on the advert on internet I'm
okay with the condition so what you have to do now is email me with
the best price you want to have for it and i will arrange on how to
make the payment as soon as possible.

25-07.
Als ik haar nu een prijs geef gaat ze accoord en begint ze over betaling via Paypal en een man die de auto komt ophalen.
Daarvoor moeten kosten worden betaald die ze zelf niet kan betalen omdat ze op een schip zit. Ze geeft aan dat ik dat geld wat ze extra stort moet doorsturen naar deze persoon..... Suspect

Dit vond ik op internet:
clair jackson / Anita Robert is een oplichter(ster)
http://plazilla.com/bermuda-clair-jackson--anita-robert-is-oplichting

Ben jij ook benadert door een geïnterressent persoon in jouw goederen / koopwaar? Wij wel en even leek het te mooi om waar te zijn....en dat was het ook!!!! Ben ik even blij dat mijn man zo allert was. Hij vond het allemaal al zo vreemd...UK, Bermuda, 1 dag actief op marktplaats, voor haar zoon, etc. Ik dacht nog, heeft die zoon een lieve moeder.......vond het wel vreemd dat ze op welk tijdstip ook meteen reageerde op de mail. Slaapt ze nooit?

Nadat zij interesse had getoond in onze vouwwagen en we al snel tot een overeenkomst kwamen wilde ze dat via PayPal betalen. We moesten maar effe een account aanmaken en dan zou de betaaling in no time op die rekening staan. Een pick up agent zou het dan ophalen. Deze mail kreeg ik heel snel terug, ik dacht nog kan die snel typen, zo'n lap tekst.....

Ik overleg met mijn man, maar die vertrouwde het vanaf het beging al niet. Hij wilde contant en zeker met zo'n bedrag wilde hij geen risico lopen. Maar goed ook achteraf... Toen ik haar/of hem melde dat we alleen cash wilde werd er niet meer gereageerd.

Ik ben toen ook maar eens de precieze woorden gaan vertalen, zij heeft het de hele tijd over koopwaar, niet een keer schreef zij folding ( wat vouwwagen is). De tekst die wordt gebruikt is bij nader inzien te gebruiken voor alles wat enigszins waarde heeft. En toen ben ik gaan zoeken op internet. Bij het adres wat zij gaf verschijnen meerdere namen Mrs Clair Jackson>> >> 41 Reedworth Street>> >> Lambeth,Greater London SE114PQ>> >> United Kingdom

On 7/25/12, Joke Z wrote:
> Hoi Claire. best price is 3000.read jou message tomorro.

.Als ik haar nu een prijs geef gaat ze accoord en begint ze over betaling via Paypal en een man die de auto komt ophalen.
Daarvoor moeten kosten worden betaald die ze zelf niet kan betalen omdat ze op een schip zit. Ze geeft aan dat ik dat geld wat ze extra stort moet doorsturen naar deze persoon.....

> 26-07-2012, clair jackson@blumail.org: Thanks for the response ,I'm okay with the condition and the price and
as a matter of fact I'm ready to make the payment without any delay
through PayPal which is safe and reliable method of payment,because
this is the only method i can use due to my present location,So all
you have to do is just get back to me with your paypal account details
as follows :

Name:
PayPal Email address :
Address and phone number :
Total Cost of the item :

once i receive the details i will go ahead with the payment and if you
dont have a paypal account i will advice you to register for a paypal
account at {www.paypal.} its very simple,secure and fast so as soon
as you get back to me with the paypal payment details ,I will make the
payment without any delay.But kindly note that i can not come over to
pick up the merchandise myself because I'm at work as i write you this
email I'm on the sea busy sailing, so after i have completed the
payment through paypal,a pick up agent will come over to you to
complete the documentation of the merchandise in my name and pick it
up from you and deliver it to my son in the United Kingdom)Hope you
understand and hope to read back from you soonest.

Mrs Clair Jackson
41 Reedworth Street
Lambeth,Greater London SE114PQ
United Kingdom
+447024053866 (My Husband will pick the phone because I'm not at home
presently,I'm at work in Bermuda like i said.

Very Happy Zo voorspelbaar..Heb onderwijl een bericht gestuurd aan PayPal naar dit E.Mail Adres > spoof@paypal.nl
Heb ons E.Mail adres verwijderd en het E. Mail adres van Clair bewerkt, zodat het niet gebruikt kan worden.

De volgende stap zal waarschijnlijk zijn dat haar man de auto niet kan ophalen en dat het via een pick up agent gaat lopen.

On 7/26/12, Joke Z wrote:
>
> Hoi Clair. Dat is great, and i have paypal whit this e.mail adres. You can
> pay me 3000 euro, but i am tomorro away thil monday. After monday we can make
> the deal complete. gr Joke

On 7/27/12, Clair Jackson wrote

I'm happy to have the payment details from you, I will make the payment
through paypal payment service as soon as possible and when i have
completed the payment i will send you an email to let you know,also
paypal will send you email okay ? Secondly i want to inform you that
the pick up agent that will come and pick up the car from you after i
have made the payment said that he will collect €500.00 Euro for the
service (Pick the merchandise from you and deliver it in England) so
that means that i will make total payment of €3,000.00 Euro + €500.00
Euro = €3,500.00 Euro for you,so after you get the payment you can
help me pay the pick up agent.I hope you understand that ?

Note : The reason I want you to help me pay the pick up agent is
because the pick up agent company only accept western union as there
payment method and right now i'm at work on the sea at Bermuda and
there is no western union,so after you have gotten the payment i hope
you can help me make the payment to the pick up agent without any
delay ? ...Thanks

Razz Verrassend...Lees de eerste topic maar door, zelfde verhaal andere namen alleeen geen 1000 euro maar nu 500.
Zal wel door de resessie komen... Very Happy

Nog een leuk verhaal.... What a Face

Dan hadden we nog koper nummer drie: ene Mrs. Jackson uit de UK. Hoewel we de voorkeur gaven aan een Nederlandse koper, en we ons afvroegen of er in de UK geen tweedehands banken te koop waren (vast wel), besloten we op haar vraag in te gaan.

In enigszins gebrekkig Engels legde zij in een mail uit dat ze bij de Marine werkte en op dit moment zich op Bermuda bevond. Voor haar enige zoon wilde ze een leuk en betaalbaar interieur regelen en ze vroeg zich af wat wij voor de bank wilden hebben. Ze zou dan via een zogenaamde "pick up agent" de bank laten halen en verschepen. Ze vertelde ook dat ze alleen via PayPal kon betalen. Hoewel wij deze mogelijkheid al in de advertentie van Marktplaats boden, wenste ze het toch via de site van PayPal zelf te doen, omdat ze, naar eigen zeggen, op die locatie geen andere mogelijkheid van betalen had.

Dat laatste irriteerde ons, want ze kon immers ook gewoon mail verzenden en ontvangen en de advertentie bekijken? Maar we besloten niet al te moeilijk te doen, zolang ze immers maar (vooraf) betaalde voor de bank vonden wij alles wat ze daarna nog wilde ondernemen prima, zolang wij er geen last van hadden. Ze ging direct akkoord met ons voorstel van €175,--.

Via PayPal, waar wij al een account hadden, maakten we een factuur aan die we aan haar verzonden. Vrijwel direct daarna ontvingen wij twee bevestigingsmails van PayPal, en daar achteraan een mail van een blije mevrouw Clair Jackson met de mededeling dat ze een bedrag van € 425,-- had overgemaakt. Dat had te maken met het bedrag dat wij moesten betalen aan haar shipping agent Jack Shepherd, nl. € 250,--, die de bank zou komen ophalen.
Dat was vreemd en niet wat we hadden afgesproken. Waarom moest ik die persoon betalen? Dat zou ze toch zelf regelen? Mijn partner en ik kregen wat meer argwaan en besloten eerst de status van de factuur op PayPal maar eens te controleren. Deze stond nog steeds op "verzonden". We konden nergens uit opmaken dat het was betaald, of onderweg was, of op mijn bankrekening stond. Wellicht dat hier een tijd overheen ging, net zoals bij het overmaken van een bedrag van de ene naar de andere bankrekening, en besloten te wachten op een wijziging van de status van de factuur.

Toch zat het mij niet helemaal lekker, en mijn partner voelde hetzelfde. We bedachten dat het misschien slim zou zijn om het adres en de naam van de vrouw na te gaan via internet, voor zover dat mogelijk was. Want eigenlijk ging ze wel erg snel akkoord met het bedrag. En waarom zonder overleg het afgesproken bedrag wijzigen? En wat hadden wij met dat geld te maken, wij waren toch nota bene de verkopers, niet de koper? En kon die zoon zelf zijn eigen interieur (al dan niet in zijn eigen land) niet regelen? Hoe kreeg ze op zee zo'n goede internetverbinding? Waarom waren de teksten in de mails (zowel van haar als van PayPal) zo onoverzichtelijk en soms verkeerd gespeld? Waarom gaf ze geen telefoonnummer op?

Al zoekend op internet kwamen we er achter dat het adres wel bestond, maar het leek erop dat het zich bij een industrieterrein bevond. Het was natuurlijk vreemd dat we van PayPal de melding kregen dat we een bedrag van €425,-- gestort hadden gekregen, terwijl de status op de site van PayPal iets heel anders meldde. Bij een nadere inspectie zagen we opeens dat de afzender niet PayPal kon zijn: Hotmail geeft voor deze veilige afzender altijd een icoontje van een vinkje aan bij ieder mailtje afkomstig van veilige en gecontroleerde afzenders. Dat wist ik van eerdere mails van PayPal. Deze bevestigingen had mevrouw Jackson waarschijnlijk zelf in elkaar gedraaid, vandaar dat hier en daar interpunctie miste en de zinnen krom liepen! Dit rook naar oplichting. Al zoekende op internet kwamen we gelijkwaardige verhalen tegen over personen (meestal noemde ze zichzelf Bill) die reageerden op verkooopadvertenties en hier pick up agents voor in wilden zetten, tegen een aanzienlijk bedrag natuurlijk. Pick up agents bleken niet te bestaan..
Dit zat niet goed. Clair Jackson uit de UK was gewoon een oplichter van de bovenste plank die wel een taalcursusje Engels kon gebruiken. In al onze goedheid waren we er in eerste instantie vanuit gegaan dat zij gewoon een moeder was die toevallig op onze bank was gestuit en haar zoon blij wilde maken. Geschrokken van onze bevindingen, besloten we direct de factuur te annuleren en onze account bij PayPay op te zeggen. Ook hebben we aangifte gedaan via mijn politie.nl,

Verder met Clair.... cyclops

clair jackson@blumail.org Wrote on 7/30/12

I'm happy to inform you that i have just completed the payment for the
car and I'm sure you must have received a payment confirmation email
from paypal ? if you have not gotten it kindly check your email inbox
and spam folder because sometimes important emails goes into spam
folder.I have made a total payment of €3,500.00 Euro for the car + the
transport payment.Bellow is the name and address of the pick up agent
that will come to you to put all the papers for the car in my name and
also take it to England.

Name : Bob Brouwers
Address : Unit 18/Newington Industrial Estate 87,
City: Crampton Street,London, SE17 3AZ
United Kingdom.

So provide me the address where the pick up agent can pick up the car
and also let me know the date you will like him to come and take it.

Important Note : What you have to do now is to send the payment
(€500.00 Euro) for the transport of the car to the pick up agent
through western union and send the details you get from western union
to paypal ,because paypal said that for security reason that you will
have to pay the transport agent first and send them the western union
details before the total payment is fully shown on your paypal
account,because right now the payment is still on hold with paypal
until you have completed the pick up agent payment through western
union and send western union details to paypal...To send the western
union details to paypal just reply to the confirmation email they have
send to you.Thanks

Best Regards
Mrs Clair Jackson
41 Reedworth Street
Lambeth,Greater London SE114PQ
United Kingdom
+447024053866.

LET OP DEZE MAIL KRIJG JE IN JE INBOX, EN DEZE MAILS ZIJN VALS.
CHECK ALTIJD JE PAYPAL ACOUND OF JE GELD HEBT ONVANGEN.
LAAT JE NIET AFSCHEPEN MET DE MEDEDELING DAT HET GELD ACHTERUIT IS GEZET IN AFWACHTING VAN.......
. Evil or Very Mad

GEBRUIK OOK ALTIJD EEN TWEEDE E.MAIL ADRES (SECNDAIRE) EN GEBRUIK NOOIT JE PRIMAIRE ADRES VOOR BETALINGEN.
OP JE PRIMAIRE E.MAIL ADRES KOMEN ALLE BERICHTEN VAN PAYPAL BINNEN.
MOCHT PAYPAL GELD ACHTERUIT ZETTEN DAN KRIJG JE BERICHT OP JE PRIMARE E.MAIL ADRES.
ZO KUN JE EENVOUDIG CONTROLEREN OF EEN BETALING VALS IS.

WAT CLAIR NIET WEET IS DAT DIT E.MAIL ADRES NIET GEKOPPELD IS AAN PAYPAL EN DAT BETALINGEN VIA DIT E.MAIL ADRES GEEN DOORGANG VINDEN.
DUS KUN JE OOK NOOIT EEN BEVESTIGING VAN EEN BETALING KRIJGEN

You have received a PayPal Merchandise Payment of € 3,500.00 EUR from Clair Jackson, (clairjackson@blumail.com).
We've placed a temporary hold on the funds of this transaction

As mentioned in the receipt of Payment and as per New PayPal Payment policy, we have fully debited the total amount (above) from the buyer's account which included the Transport/Delivery Charges (Courier Exchange Logistics).

In order to complete this transaction and get the funds approved into your paypal account just pay the agent online now via Western Union, and send the excess sum of € 500.00 EUR to the Transport Agent and send us the details received from western union.

NOTE: This is important as a security measure to ensure safety of this transaction.

CLICK HERE TO SEARCH FOR THE NEAREST WESTERN UNION......... TO YOUR HOUSE

Transport Agent: " BOB BROUWERS "
Address: Unit 18/Newington Industrial Estate 87, Crampton Street, SE17 3AZ, London. United Kingdom

Your Account will be credited accordingly upon the receipt of details requested. Should either be sent in JPG format or send details as follows:

(1) Sender's Name;
(2) Receiver's Name;
(3) MTCN;
(4) Amount Sent;
(5) Western Union Receipt
Thank you for using PayPal!
The PayPal Team.
Copyright ©️ 1999-2012 PayPal.

All rights reserved. PayPal (Europe & World Wide) Limited is Authorized and regulated by the Financial Services Authority in the United Kingdom, United States, Europe and World Wide as An Electronic Instant Money Transfer Institution.

PayPal FSA Register Number: 226056.
PayPal Email ID PP172.

Tevens krijg je ook deze mail.Hij heeft de logo,s van Paypal en ziet er echt uit.
Echter heeft hij dit adres : service@paypl.co.uk.....> Link is onbruikbaar gemaakt
... : paysellers@notificatindept.com....> Link zijn onbruikbaar gemaakt
En dat is geen Paypal adres, probeer het maar uit met je eigen Paypal en kijk naar het adres..... Very Happy Dat is Com op het eind

This email confirms that you have received a PayPal Merchandise Payment of € 3,500.00 EUR from Clair Jackson (clair jackson@blumail.org) via PayPal Merchandise Payment Service.

Reversals : This method of payment can not be reversed.

View the "NOTE" of this pending transaction below
Payment Details
Merchandise Amount:€ 3,000.00 EUR
Transport Charges: € 500.00 EUR
Taxes and Insurance:

Total: € 3,500.00 EUR

Transaction: 4WR6072127779652U
Quantity:1
MERCHANDISE Title: CAR
Transport Company: BOB BROUWERS
Address: Unit 18/Newington Industrial Estate 87, Crampton Street, SE17 3AZ, London.
United Kingdom

Address Status: Confirmed.

Ik ga het volgende doen.
Clair een mail sturen dat ik met een paar dagen het geld via westeren union ga storten.
Maar dat ik eerst een deel laat overschrijven van mijn paypal accound naar mijn bankrekening omdat ik geen 500 euro op de bankrekening heb staan. Vervolgens laat ik haar weten dat ik geen geld kan overboeken omdat er geen geld op de paypal rekening staat.

Even lezen hoe ze daarop reageerd

On 7/30/12 wrote Joke

Hoi Clair.

I see that you have make the payment.
I go whit 3 days to a westeren union office to maak the payment.
first i have to get some money to my bank, because i dont have 500 euro.

i want to get it from my paypal accound to my bank accound.
i let you now if i have it done.

On 7/30/12 wrote Clair ( 30 minuten na mijn mail aan haar )

I see that you don't understand the payment step, so let me explain to
you,Paypal also send me email after i have completed the payment and
this email is similar to the email paypal send to you,Paypal said that
the total payment of €3500.00 Euro will still be with them until you
have pay the pick up agent first the payment of €500.00 Euro for the
pick up.Paypal said that this is just for security reason okay ?
because most seller refuse to pay the pick up agent after getting the
full payment first,so what you need to do is just go to western union
office and send the amount for the transport to the pick up agent and
send the details you get from western union to paypal.As soon as
paypal get the details for the payment you pay to the pick up
agent,paypal will then put full payment on your paypal account.I hope
you understand what you have to do now ? Thanks and reply me back
soon.

Duidelijk...... Very Happy
Daarom check altijd je Accound om te zien dat er geld opstaat en neem altijd contact op met Paypal als je het niet vertrouwd. Check altijd of de manier deze oplichters aangeven ook wordt gedaan bij Paypal.... Shocked

Om Paypal nog wat tijd te geven heb ik het volgende geantwoord.

On 7/31/12, Joke Z > wrote:

> Hoi clair.
>
> That give a problem, i can not do that before 10 august
> That day i recived money from my work.
>
> Hou long take it before i can get the money from Paypal if i send the
> details from the payment of western union to paypal..
>
> Gr Joke

On 7/31/12, Claire > wrote:
hello joke

i will explain to the pick up agent that you will make the payment on
the 10th of august which means he will have to come after the 10th of
august...
you will get your money immediately you send paypal the details of the
payment so as soon as the payment as been verified you will get your
full money on you account

Laughing Wel knap dat ze meestal binnen een uur reageert, ongeacht welke tijd je mailt.
Meestal reageer ik pas laat in de avond, aangezien ik pas laat thuis ben.

Accepteer nooit dit soort verhalen zonder dat je navraag doet. En geef nooit geen enkele persoonlijke informatie zoals adressen of telefoon nummers voordat je werkelijk over geld beschikt

In mijn geval bij paypal kreeg ik deze mail.
Hello Joke Z,

Thanks for reporting that suspicious-looking email. The email you received was not sent by PayPal and it links to a fake website. We are investigating and working on stopping the fraud.

If you have already given any personal or financial information to this fake website, you should immediately log in to your PayPal account and change the password and secret questions. You should also tell your bank about this problem.

To learn how to change your password, go to the PayPal website, click "Help" at the top of the page, and enter ("How do I change my password?") in the search box.

You should report any unauthorized account activity to PayPal. Here's how:

1. Go to the PayPal website.
2. Click "Security Center" at the top of any PayPal page.
3. Click "Start an unauthorized transaction claim" under "Report a problem" on the left.
4. Log in to your account, or click "Continue" if you are unable to log in.
5. Review the information about unauthorized transactions, and click "Continue."
6. Complete the report and click "Preview."
7. Check the box to state that the claim is accurate and click "Submit."
8. Confirm that you're the account owner by entering the financial information requested, and click "Continue."

Your account security is very important to us, so we appreciate the
opportunity to pass along this information.

Thanks, PayPal

Laatste vorderingen.
Zoals jullie lezen heb ik haar wijsgemaakt dat ik pas na 10 augustus kan betalen omdat ik mijn loon dan krijg.
Het bleef dan ook verrassend stil tot 10 augustus.... lol!

Maar 10 augustus was ze er weer. Basketball
On 8/10/12 clairjackson@blumail.or g wrote
Hi joke
I hope you do not forget that today is 10th of august the day you
promise to pay the pick up agent fee please kindly make sure you make
the payment to the agent today so that you can receive your full
amount on your paypal account and the agent can as well come over to
pick the merchandise up....

I will be waiting to read back from you as soon as you have made the
payment to the agent...thanks

Dezelde dag nog deze mail, zeker geldnood.

I hope you have been able to complete the transaction...I will be
waiting to read back from you...

Uit beleefd heid deze mail terug gestuurd.
On 8/10/20 Joke Wrote.

Hello Clair.

Today i have get my money on my bank.
tomorro i go to the western union.
dan i make the payment compleet

Pick up adres for the car.
Koggelaan 8
8017JN - Zwolle
Voordat je nu denk dat dit mijn prive adres is google maar even in maps
gr Joke.

On 8/11/12 Clair wrote.
Have you been able to make the payment to the pick up agent? Please kindly get back to me to let me know.

Al helemaal geen Hi Joke meer, slechte dag gehad denk ik.
Om haar dag nog wat slechter te maken heb ik dit bericht gestuurd.

On 8/11/12 Joke Z wrote
hello Claire.
I have this afternoon the payment completed.
I have send 500 euro to Bob Brouwers, Unit 18/Newington Industrial Estate 187 in London

Monday i mail paypal whit a copy from the recu.
give you me info about the pick up man.

gr Joke.

Heb het adres iets aangepast het nummer is 87 en ik heb er 187 van gemaakt, even kijken of ze het ziet... bom

Laughing Volgens mij heeft ze het gemist, maar ze heeft nog wel deze mail gestuurd... Shocked weer geen Hi Joke

On 8/11/12 Claire Wrote
okay good so what you have to do now is just get back to paypal with
the Western Union Receipt but if you do not have a scanner just send
them the following details
(1) Sender's Name;
(2) Receiver's Name;
(3) MTCN;
(4) Amount Sent;

so kindly make sure you get back to them with the details as soon as
possible and you can as well send it to me so that i can forward it to
them so that you can receive your full payment on your account as soon
as possible....and kindly get back to me with the date you will be
available for the pick up so that i can inform the agent....thanks

Ook geen Greetings Clair meer... Sad de liefde is over.

Laatste berichtgevingen.

on 8/13/12 claire Wrote.
Why haven't you sent the details to paypal? can you explain to me what
is going on.

Date: Tue, 14 Aug 2012 19:40:25 +0200

To: <clair jackson@blumail.org>

Subject: RE: what is going on? payment has been made: pick up agent fee

i have send the details from the western union to paypal whit a copy from your payment.
This was the anser from Paypal ???

The email you received was not sent by PayPal and it links to a fake website. We are
investigating and working on stopping the fraud.

On 08/14/12 Claire wrote

It means you have sent it to a fake email address what you have to do is just click on reply on the notification message you receive from paypal with the details..

Ik begrijp nu dat je moet reageren op de mail die Clair heeft gestuurd naar ons E. Mail Adres met de nagemaakte pagina van PayPal, Het E. Mail adres dat dus niet gekioppeld is aan PayPal

Het gaat dus om dit soort Mails :

Notification of A PayPal Instant Merchandise Payment Received from Clair Jackson (Transaction ID: 4WR6072127779652U)

Important Information On How to Complete Your Recent Transaction (Transaction ID: 4WR6072127779652U)

Ik ga dat nu doen om te kijken wat er dan verder gebeurt, maar realiseer je dat dit natuurlijk nooit kan, Want als je via je geregistreerde e.Mail adres geen berichten van PayPal Krijgt over een Storting dan is er gewoon geen storting. Ze proberen nu dus gewoon achter de gegevens te komen van de Western Union Cheque die ik opgestuurd zou hebben naar die pick up agent.

Heb haar de volgende gegevens gestuurd, natuurlijk is mijn naam vals evenals het het cheque nummer.
De rest klopt.... Very Happy alleeen is dat geld net zo afwezig als de betaling van claire.

(1) Sender's Name; J. Zijlstra
(2) Receiver's Name; B. Brouwers
(3) MTCN; 4238832104
(4) Amount Sent; 500 euro
(5) Western Union Receipt

Na een paar dagen van stilte... affraid reageert Clair weer.
Verrassend een extra storting is noodzakelijk... pig ...crisis zeker.

Date: Fri, 17 Aug 2012 08:49:19 +0100
Subject: importation certificate fee

Paypal complete verification of the western union details and send the
details to pick up agent now the pick up agent has gotten the 500 .00
euro for the pick up but pick up agent inform paypal that he needs to
pay another 400 euro for importation certificate fee,without this
importation certificate fee he can not come to you in netherland to
take the bike because UK government will seize the bike when he is
bring it to London,so paypal ask me to make additional payment of
400.00 euro to your payment and i agree,now paypal has taking 3000.00
euro + 500.00 Euro + 400.00 euro = 3,900. 00 euro from my paypal
account and it will be on your paypal account but before paypal put
total payment of 2,400. 00 euro on your paypal account you have to
send the 400. 00 euro for the importation certificate fee to the pick
up agent through western union and send the western union details to
paypal,when paypal verify that you have pay the 400euro for the
importation certificate fee you will get total payment of 3,900.00
euro on your paypal account.

Paypal said that according to there policy you have to complete
payment for the pick up so that the pick up agent can be on his way to
you before they put total payment on your paypal account for security
reason so now you have to complete payment of 400euro with western
union for the importation certificate fee to the pick up agent as soon
as possible and send paypal the western union details .....

...So now you will get total payment of 3,900euro on your paypal
account after you send the 400 euro for the importation certificate
fee to the agent.I hope you understand everything and you can make the
payment as soon as possible so that the agent can start to come and
paypal can put full payment of 3,900euro on your paypal account.I wait
for you quick response.Thanks

Heb haar een bericht gestuurd dat ik geen geldboom in de tuin heb.
En gevraagt of ze 500 euro wil storten via Paypal dat ik op kan nemen, omdat ik anders geen geld overhou om te leven.
Even kijken of ze menselijk is.... Mad ...maar ik weet het antwoord al.

Deze mail krijg ik van de Nep Paypal.
ADDITIONAL PAYMENT MADE FOR IMPORTATION CERTIFICATE FEES***Transaction ID: 4WR6072127779652U‏

Dear Joke

This is to inform you that we have just completed the verification of the Western union details and we have forwarded the western union information to the shipping agent, But right now the payment is still on hold because the shipping agent just informed us that he needs to pay for the Importation certificate fee of € 400.00 EUR before he can be able to come and make the pickup of the Car in Netherlands (Because if this Importation certificate fees is not paid the United Kingdom Authority will seize the Car) so we have contacted Clair Jackson about this, to make additional payment of € 400.00 EUR and she has agreed and made the additional payment of €400.00 EUR , now the total amount of €3,900EUR will be credited into your Paypal Account as soon as we have receive the western union details of the Importation Certificate Fee (€ 400.00 EUR),We hereby employ you to make the Importation certificate fee which is € 400.00 EUR through western union to the shipping agent as soon as possible and get back to us with the western union details so as to enable us verify it and credit total payment into your paypal account,note that without this Importation certificate fee the pickup of the car can not be completed which means it's very important.

Reversals : This method of payment can not be reversed.

Nogmaals controleer altijd je PayPal accound met je primaire E. Mail Adres, en neem contact op met > spoof@paypal.nl
Vraag of de mail van Paypal is !!!!!

Humor is dat ze nu praat over een Bike.... Suspect ik verkoop toch een auto..

pay another 400 euro for importation certificate fee,without this
importation certificate fee he can not come to you in netherland to
take the bike because UK government will seize the bike when he is
bring it to London

Goede Raad...lees zorgvuldig de mails.

Bericht aan Clair.

On 8/18/12, Joke Z wrote:

Hello Clair. I dont have a money three, i have 1700 euro from my work.I did
Pay 500 euro to Bob, so i have 1200 euro for the rest of the mouth. If i
have to pay another 400 you mus first send the 500 euro back whit paypal.But
i have to transport it to my bank accound, so no payment i can take from my
paypal accound. i dont understand wy there are now new cost.
greetings joke

On 8/18/12 Clair Jacson Wrote > 5 minuten na mijn mail aan haar

Thanks for your response and I really understand your point,we are in
same condition because i have been making payment and have not seen
what i'm paying for,this importation certificate fees is so important
that if i dont pay the united kingdom government will seize the car
when the delivery agent is bring it into England and right now the
full payment has already been deducted from my paypal account,paypal
is just waiting for you to make this payment before the credit your
paypal account with the full payment because according to paypal
policy the delivery agent must be fully settled before the full
payment is credit on the paypal account of the seller,to ensure that
after the payment is credited on the sellers paypal account there will
not be any delay in delivering the goods,and this is the main reason
why i have made the additional payment,if i dont make the additional
payment the pickup agent will not be able to come to you for the
pickup agent paypal will not credit the seller's paypal account,so you
now understand that i want you to get your payment as soon as possible
and I promise there would be no other payment apart from this so you
have to try your possible best to make this payment as soon as
possible so that the pick up agent can get ready to come and paypal
can credit your paypal account.I hope you now understand and hope we
can complete this transaction as soon as possible.

Word dus weer geld storten, misschien de laatste keer, gezien mijn vorige bericht.
Zal wel weer even google.n voor een Fake transactie naar Bob Brouwer.
Nog even verder met uit de tent lokken

Maar vandaag heeft ze het wel weer over een auto.... Very Happy gelukkig ik kan mijn fiets houden.

On 8/18/12 Joke Z wrote.

I sal see if i can loan some money from my sister.
Gr Joke

On 8/18/12, Clair Jackson <clair jackson@blumail.org> wrote:
> okay no problem and i promise as soon as you have made the payment and
> sent the details to paypal by replying the importation message they
> sent to you, the full payment will be activated into your account and
> then you can payback your sister...hope to read back from you.

On 8/19/12 Clair Jacson Wrote.

you'l surely die of cancer i play you foolish man bastard son of a
monkey...go to hell and before going kill your parents

you'l zeker sterven aan kanker ik speel je dwaze man bastaardzoon van een
aap ... naar de hel gaan en voordat je dood je ouders

Ik begrijp dat dood ga aan kanker, een dwaze man ben , een zoon van een aap ben en na de hel ga nadat zij mijn ouders vermoord heeft.... drunken

Moet ik dan ook nog het adres van mijn ouders opsturen.... Rolling Eyes krijg ik daar ook weer een rekening van voor het ophalen.

On 8/19/12 Joke wrote.
Hello Clair.

Thanks.
Do i still send the address of my parents, or the zoo where I stay

Take a drink and enjoy the beautiful weather.
How does it feel to be cheated
Goodbye Joke

Kortgesloten en afsluitend

Ik bood deze auto aan onder de naam van mijn vrouw en het e.mail adres van mijn vrouw.
Daardoor hebben ze mij niet herkend en wisten ze niet dat ze dit al eerder hadden geprobeerd

Denk 2x na voordat je iets aan het buitenland verkoopt als het niet zeer zeldzaam is, en gewoon te koop in een ander land.
Denk 6x na als iemand z,n verhaal schrijft en blijkbaar overal toegang tot heeft, behalve tot normaal betalen.

Een pick up agent heeft ook wel een bank rekening nummer en als ze met paypal kan betalen, kan ze ook een bankoverschrijving doen.

Gebruik altijd met Paypal een tweede E.Mail adres voor betalingen, en gebuik daarvoor nooit je e.mail adres waarmee je bent aangemeld bij paypal.
Op je aangemelde e.mail adres krijg je nl. alle mail over betalingen die gedaan worden.
Zo kun je fake mails eenvoudig selecteren.

Check altijd je rekening nummer na een betaling of neem contact op met Bank of Paypal over een aangegeven handels wijze.
Betaal nooit zomaar met western union, de betaling is niet te achterhalen of te canselen

Ik ga even de aap uithangen, dwaas doen lol! en een konijn op de BBQ gooien...
En vooral genieten van alle tijd die Clair Jackson hierin heeft gestoken om uiteindelijk met niets af te sluiten... jocolor

By Clair Jackson lol!

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Augustus

Bericht  graafie op vr 19 apr 2013, 23:05

We hebben weer een oplichter aan de lijn.
de Naam ( Augustus )

Ik ben benaderd voor de verkoop van mijn te huur aangeboden bedrijfsruimte... Very Happy

Lezen is blijkbaar niet het sterkste punt. Shocked

De eerste mail gaan als volgt:

( Augustus ) > wat is de laatste prijs?

Antwoord van mij:
Zoals omschreven, bij 1 jaar contract 400 euro p/ maand.
Bij kortere periode 450 Euro p/ maand Mvg Henk

Van:Augustus via Marktplaats (a.1u3q7o8xxaraq@mail.marktplaats.nl)
Verzonden:
vrijdag 19 april 2013 12:23:02
Aan: XXXXXXXXXX

Bedankt voor uw antwoord, ik ben goed met de conditie en ik ga akkoord
met de prijs, Stuur de foto van het item, Am maken van de betaling
door middel van veilige en betrouwbare manier, Paypal, als u niet
beschikt over een PayPal-account i will advies hebben u aan te melden
voor een PayPal-account op {http://gateway.marktplaats.nl/?url=http%3A%2F%2Fwww.paypal.nl} zijn zeer eenvoudig, veilig
en snel dus zodra je weer terug naar mij met de paypal betaling

: <> <> PayPal-e-mailaccount
, Volledige naam,
Adres en telefoonnummer,
Totale kosten van het item.

Ik zal dan contact opnemen met mijn rederij (pick-up agent) voor het
oppakken van het item van uw huis na het maken van de betaling. Dank

Zoals je leest is het nederlands niet best, ik denk via reen vertaalmachine.
Hij zal contact opnemen met zijn pick up agent... Twisted Evil
Hij wil blijkbaar mijn bedrijfspand verhuizen....

Terug gemaild . ( om hem uit de tent te lokken ) en kijken of hij weer begint over extra kosten voor zijn pich up agent.
En natuurlijk zit hij waarschijnlijk weer op zee... Sleep

Hallo Augustus.

Ik heb een Paypal Account en je kunt daar het geld op storten.
Geef me je E.Mail adres maar dan stuur ik je een factuur.
Niet dit E. Mail Adres gebruiken, dit E. Mail adres zit niet gekoppeld aan Paypal.
Mijn E.mail adres voor Paypal is XXXXXXXXXXXX

Mvg Henk.

Het blijft Stil........ Rolling Eyes

Ik denk dat augustus inziet dat een bedrijfspand wat moeilijk te verhuizen is.... Razz
Ik heb geen mail meer ontvangen en de fake betaling van Paypal blijft uit..

Wel heb ik van de redactie van Marktplaats deze mail ontvangen.

Beste Henk,

Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft de situatie uitstekend ingeschat want dit is een bekende scam.

Ik zou deze kwestie graag nader onderzoeken en eventueel actie tegen deze gebruiker ondernemen, maar daarvoor mis ik aanknopingspunten. Met name het gecodeerde e-mailadres kan me verder helpen. Zou u mij dit willen toesturen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet, Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl

Heb onderwijl de reactie van Augustus op mijn Advertentie doorgestuurt.

Ter Afsluiting: Bericht van af Marktplaats

Hartelijk dank voor uw bericht terug naar aanleiding van het eerdere contact met mijn collega.

Het betreft hier inderdaad een buitenlandse fraudeur. Wij hebben inmiddels maatregelen genomen en het gebruikersaccount geblokkeerd van de site.

Marktplaats adviseert u extra voorzichtig te zijn met adverteerders of geïnteresseerden vanuit het buitenland. De ervaring leert dat het risico op oplichting bij buitenlandse transacties groter is.

Hoe kunt u een verhoogd risico op oplichting herkennen?
- e-mail is geschreven in slecht Engels
- een anoniem e-mailadres (zoals hotmail, yahoo)
- bieden boven de vraagprijs
- product wordt gekocht voor iemand anders (familie, bekenden)
- product moet vaak naar het buitenland worden verstuurd (Nigeria, Roemenië)
- voorstel om te betalen via Western Union Bank, MoneyGram, HSBC Bank, Cheque etc.

Mocht u nogmaals dergelijke berichten ontvangen, dan kunt u deze het beste doorsturen naar :

spam@marktplaats.nl.

Wij bekijken dan de reactie en nemen gelijk maatregelen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet, Helpdesk medewerker

Laatst aangepast door graafie op do 09 mei 2013, 20:15; in totaal 3 keer bewerkt

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Richard Pecky

Bericht  graafie op zo 05 mei 2013, 21:07

De Volgende ..... Evil or Very Mad

We hebben richard pecky met E.Mail Adres > (peckyrich220@gmail..com) E. Mail Adres onbruikbaar gemaakt.

De Bekende Openings zin. Twisted Evil op 4-5-2013

Heeft u nog deze auto beschikbaar voor verkoop?

(Natuurlijk anders had ik de advertentie wel verwijderd)

Op 4-5-2013 gereageerd : Auto is nog te koop.

richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 4-5-2013
Aan: Mitsubishi Classic Parts Zwolle

Ik ben echt geïnteresseerd in het kopen van de auto, wat is de conditie van de motor, is er geen extra informatie ik moet weten over de auto? Kunt u mij meer foto's?

Wederom weer slechte zins opbouw, waarschijnlijk door een vertaal machine.

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 10:44 ( 5-5-2013 )
Aan: richard pecky

Hallo Richard.

Wat wil je weten over de motor ?

Extra foto's zijn mogelijk, wil je ergens speciaal een foto van .
gr henk

Duidelijke vraag, en een vaag antwoort

richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 17:48 ( 5-5-2013 )

Ok, ik denk dat ik ben tevreden met de goede conditie, maar wat is je laagste prijs voor het? dus ik zou graag om het te krijgen zo snel als ik kan. Ik zou in staat zijn om de betaling via de paypal is een veilige en betrouwbare methode van betaling ... Laat me je prijs te zien voor. Ik hoop van u te horen binnenkort en ik zal alle transport voorbereidingen om te kunnen worden vervoerd naar mijn Oom die voor een project werk ging in Afrika, (Nigeria).

Hij is tevreden over de conditie van de auto, geen foto's of aanvullende info over de motor.
Hij heeft duidelijk geld tekort....
Very Happy

Hij vraagt om de laagste prijs... Razz maakt niet uit welke prijs hij accepteert hem toch wel.
Ik vraag voor de auto 1650 euro, ik mail hem de prijs van 1750 euro

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl)- 21:05 ( 5-5-2013 )

Hallo Richard

De prijs staat vast, ik heb veel werk in de auto zitten zoals de omschrijving al aangeeft.
Er zit een vaste prijs op van 1750 Euro

Gr Henk

richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 22:25 ( 5-5-2013)

Ok goed, denk ik ben tevreden met de conditie van de auto en ook blij met de prijs. Dus ik wil zo snel mogelijk kopen. Ik zou betalen met PayPal, want PayPal is snel, gemakkelijk en veilig voor mij, en ik zal nodig hebben uw e-mail met PayPal voor betaling of je mij een factuur (zieke omgaan met de PayPal-betaling) zou kunnen sturen en als je het niet hebt een account, kunt u eenvoudig een rekening snel en gemakkelijk. PayPal is de snelste en eenvoudigste manier voor mij om de betaling uit te voeren en ook zal ik de pick-up van de auto bij uw plaats en vervoer naar mijn oom te regelen.

In afwachting van uw reactie.

Zoals jullie lezen gaat hij accoord met de hogere prijs.
De Volgende stap is dat hij met de mededeling komt dat hij een pick up agent moet betalen maar dat niet kan vanaf zijn huidige plaats.
Vroeger zaten ze altijd op zee, ben benieuwd waar hij nu zit.

Vandaag deze mail gestuurt ( 6-5-2013 )

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 22:34 ( 6-5-2013 )

Hallo .
Je kunt via dit E. Mail adres betalen.
Of moet ik een factuur sturen.

Geef even aan wanneer de auto wordt opgehaald.
Ik moet het kenteken nog inleveren omdat de auto naar het buitenland gaat.
Dat gaat een paar dagen duren.
Wel moet de betaling rond zijn voordat ik de auto uitschrijf.

Mvg Henk

richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 6-5-2013

Stuur mij een factuur .

Hij wil een factuur, dat is nieuw, meestal willen ze alleen maar het e.mail adres voor de betaling.

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 7-5-2013

Ik Zal je een Factuur sturen met paypal.

Moet hij naar dit E. Mail Adres > peckyrich220@gmail..com

Mvg Henk

Het antwoord was natuurlijk dat het goed is.
Heb vervolgens contact gezocht met Paypal.
Wilde weten of hij iets met mijn factuur kan doen, vervalsen of persoonlijke informatie verkrijgen.

antwoord Paypal :

Indien de persoon van wie u denkt dat het een oplichter is uw vraagt om een betalingsverzoek (in uw PayPal-rekening staat dit onder 'betalingsverzoek indienen') dan kan dit op zich geen kwaad, de persoon krijgt alleen uw naam en emailadres te zien maar geen andere gegevens van u.

Ik heb vervolgens een factuur via Paypal gestuurt.

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 20:18 - ( 8-5-2013)

Bedankt voor uw e-mail ........ Ik zal meteen doorgaan met de betaling. Vriendelijk einde van de veiling af http://www.twexxxxxxx meteen omdat u besluiten om de auto te verkopen aan mij en ook terug naar mij met uw huisadres, zodat ik het kan doen toekomen aan mijn scheepsagent voor de pick-up.

De FAKE Betaling

LET OP DIT E>MAIL ADRES > paypa1service@dcemail..com / Dit is geen PAYPAL MAIL ADRES

May 7, 2013 20:31:27MEZ

Hello, mits100@live.nl,

Richard Pecky made a PayPal payment.

Buyers
Richard Pecky
peckyrich220@gmail..com

Notice of the buyer
Please kindly get the Car ready for pick up by my Agent.

Description of goods

Amount

Car Amount: €1.750,00 EUR

Transport Charges: €450,00 EUR
Western Union Charges: €50,00 EUR
Total: €2.250,00 EUR

Transaction: 3CP879375C758570E
Quantity: 1
Car Title: Mitsubishi Celeste 1600 ST
Payment status: Pending.

Zoals jullie lezen heeft hij extra geld gestort boven op de al verhoogde vraagprijs van mij.
Dit geld is bedoeld voor een pick up agent die ik dan via western union moet betalen.

De volgende mail krijg je direct met de mededeling dat PAYPAL het geld apart heeft gezet in afwachting van de volgende stappen
Het extra geld ( 450 = 50 = 500 euro ) moet je via Western Union storten naar het volgende adres.

Pick Up's Details:

Name : PAUL SAMSON
Address : Sango U I Road,
Zip code: 23402,
City: Ibadan,
State: Oyo,

Betaal je dit dan ben je 500 euro armer, want de betaling is niet gedaan, contoleer altijd je accound van paypal op de betaling.
Heb de mails ook doorgestuurt aan PayPal, natuurlijk was de factuur niet betaald en stond nog open.

Paypal (spoof@paypal.com)

Hello Mitsubishi Classic Parts Zwolle,

Thanks for forwarding that suspicious-looking email. You're right - it
was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud. By
reporting the problem, you've made a difference!
Identity thieves try to trick you into revealing your password or other
personal information through phishing emails and fake websites. To learn
more about online safety, click "Security Center" on any PayPal webpage.
Every email counts. When you forward suspicious-looking emails to
spoof@paypal.com, you help keep yourself and others safe from identity
theft.
Your account security is very important to us, so we appreciate your
extra effort.
Thanks, PayPal

richard pecky (peckyrich220@gmail.com)- 20.42 ( 8-5-2013)

Toevoegen aan contactpersonen..... Evil or Very Mad

Ik zojuist de betaling van de auto voltooid en ik ben er zeker van u de bevestiging van de PayPal met betrekking tot de betaling heeft ontvangen, kunt u uw in-box controleren op bevestiging van de betaling, zal de auto worden opgepikt door de koerier uitwisseling logistiek vennootschap die ik heb gebruikt voor een tijdje en ze zijn zeer betrouwbaar. Ik heb een extra betaling van 450 euro en ik ben er zeker van dat u gemerkt dat, je moet de extra hoeveelheid 450 euro te storten op de scheepvaart vennootschap via Western Union meteen, zodat ze vooruit kunnen komen voor de pick-up en ook je moet sturen uw adres storten op mijn pick-up-agent Headquarters, waar ze normaal gesproken geen commissie betaling te bevestigen om via Western Union Money Transfer (dit kan gedaan worden bij het post kantoor of via deze link http://westernunion.nl/ omdat ze hebben meestal een Western Union agent daar).

Hier is mijn pick-up-agent Hoofdkantoor info die nodig is om het geld te sturen via Western Union.

Name : Paul Samson

Address : Sango U I Road,

City : Ibadan,

State: Oyo,

Postal Code : 23402,

Je moet het geld ook snel, zodat de pick-up zou worden gepland en je zou weten wanneer de pick-up zou beginnen, zorg ervoor dat je thuis bent. Ik raad u aan zowel uw inbox of junk / spam-map te controleren op de bevestiging van de betaling message. Zo zorg ervoor dat je het extra bedrag te sturen naar de scheepvaart vennootschap meteen, zodat u kunt uw geld onmiddellijk te krijgen.

Het is prettig zaken doen met u.... Twisted Evil .... Razz dat geloof ik graag.

Ik ga hem nu vragen waarom ik dat extra geld moet storten en waarom hij dat zelf niet doet... Very Happy

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 21:32 ( 8-5-2013)

Hallo Richard.

Ik zie dat de betaling is gedaan.
Maar waarom moet ik de pick up agent betalen, dat kun je toch ook zelf.
Mvg Henk

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 8-5-2013

Ik heb geprobeerd om de verzender online te betalen, maar ik zal een creditcard die ik niet in het buitenland het schip te brengen nodig, en er is geen postkantoor (er is meestal een western union sectie in de meeste postkantoren) of Western Union agent zee! dus ik moet je vragen om me te helpen met de pick-up kosten. Dus dat is de reden waarom ik de 450 euro voor de pick-up fee hebt toegevoegd, dus neem me gewoon helpen met het, ik wil dat je weet dat niemand raakt je geld want het wordt verzonden aan PayPal niet zal mij en PayPal zorg ervoor dat u moet je eerst geld voordat ze procced aan het MTCN nummer van u verzamelen en zij zullen ook bevestigen als je het geld hebt gekregen in de hand voordat ze de western Union MTCN nummer je ze gestuurd naar de verzender ..... oke kan vrijgeven? Dus gaan om het geld te storten via Western Union en stuur PayPal de scan kopie van de transactiebon.

Dank

De Volgende Mail volgen elkaar in hoog tempo op, zonder dat ik heb gereageert

richard pecky (peckyrich220@gmail..com) - 9:17 ( 9-5-2013 )

Hallo verkoper, heb je de overtollige geld naar de rederij? omdat ik net mailde de PayPal nu met betrekking tot de transactie.

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 14:48 ( 9-5-2013)

Nadat het geld is afgetrokken van mijn rekening en u niet wilt dat het geld sturen naar mijn verzendadres. Heb je niet uw transactie geld Alert ontvangen om te bevestigen dat werkelijk het geld is terug te vinden op uw rekening omdat het al heeft afgetrokken van mijn rekening en volgens de e-mail PayPal gestuurd naar mij, die ook is vergelijkbaar met de jouwe, zeiden ze dat de transactie als goedgekeurd en het kan niet worden geannuleerd .... Dus ik wil dat je om te gaan en sturen het geld en weer terug naar de PayPal met de Western Union bewijs voor een goede controle en de bevestiging en ik ben u verzekerd dat uw account zal onmiddellijk worden geactiveerd en bijgeschreven zonder enige vertraging ... Is dat ok?

Omdat ik mijn advocaat heb betrokken en Hij zal onmiddellijk bellen met de politie als je weigert om dat te doen.

Ik ben onder de indruk.... Shocked Zal ik nu maar bang worden....O ja deze mail kreeg ik ook nog Arrow

Let op het E.Mail Adres > paypa1service@dcemail.com

About the PayPal Payment

Dear: MCP-ZWOLLE!

PayPal is working to make it safer than ever to buy and sell on internet and one of the boldest steps is to identify transaction that pose the greatest risk of fraud and holding the payments from sellers for a period of time to help ensure that the transaction go smoothly.

Regarding your Transaction with Richard Pecky. We want you to be sure that you will get your money once you get to us with the necessary Western union details for verification this is a safe transaction and all mails are being monitored by the FBI so no need for you to panic and we will not released the MTCN number to the receiver until we get confirmation email from you that you have receive the full payment on your PayPal account. We are doing this to make sure everything goes smoothly.

So therefore, all you have to do now is to proceed to send the €450,00 EUR for the shipper fee through Western Union Money Transfer to the confirmed shipping address without this we cannot activate your account and make sure you contact us with the Necessary Western Union details so that we can verify it and then credit your account with the full amount of €2.250,00 EUR as soon as possible.

You are required to send the shipping fee to the address below.

Transport Company: "Courier Exchange"

Courier Details:

Name : PAUL SAMSON
Address: Sango U I Road,
City: Ibadan,
State: Oyo
Zip Code: 23402,

Om een beetje vriendjes te blijven ( nog even kort) zal ik hem vragen of ze nooit geen feestdagen hebben en ik zijn dreigementen niet op prijs stel.

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 16:30 ( 9-5-2013 )

Hallo Richard.

Je dreigementen maken geen indruk.
Maar hebben jullie nooit geen feestdagen ?

Bij ons is vandaag alles gesloten en vier ik hemelvaartsdag.
Henk

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 17:45 ( 9-5-2013)

je hebt om het te doen online nu via deze link http://www.westernunion.nl/ of ga je naar de dichtstbijzijnde Western Union of Money Gram bericht morgen ochtend.

De vriendelijkheid straalt eraf in dit bericht, het vertaalde nederlands ook, Hij heeft haast want hij weet ook wel dat mijn orginele faktuur bij Paypal nog steeds open staat of te wel onbetaald.
Zijn taalgebruik wordt ook steeds dwingender, maar laat je daardoor niet intimederen... Razz
Zal hem morgen een code sturen van een niet gedane transactie via Western Union, heeft hij even weer wat te doen... pirat

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 18:37 ( 9-5-2013)

Ik wil de rederij om het tijdstip en komen voor het ophalen van de auto voor het eerst ding op zaterdag ochtend, dus ik wil dat je de overdracht van het vervoer online geld nu of morgenvroeg te maken.

Dringend antwoord.

bounce Hij heeft erg veel haast.maar dit bericht zal hem even blij maken.
Let op dit is een niet gemaakte transactie met western union

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 10-5-2013

Ik heb vandaag 450 ero overgemaakt met western union.

Western unie recu - 6278257714
Tnv - Paul Camson
Adres - Sango U I Road,

Ik kreeg na dit bovenstaande berich een serie mail,s, ten eerste een fake male van Paypal - let op het e.mail adres

Service@paypal.com (paypa1service@dcemail..com) - 11-5-2013
Aan: mits100@live.nl

Protect Your Account Info

Make sure you never provide your password to fraudulent websites.

To access the PayPal website or your account safely and securely, open a new web browser (e.g. Internet Explorer or Netscape) and type in the PayPal URL (https://www.paypal.com) to be sure you are on the real PayPal site.

PayPal will never ask you to enter your password in an email.

Dear: MCP-ZWOLLE!

We thank you for details to us via your verified buyer and we do not understand why you delay this payment to be remit into your PayPal Account. We want you to get back to us again with the MTCN Tracking Scan receipt of the Money given to you from the Western Union Post office for proper verification and confirmation that truly you have sent out the money. And as soon as you have get back to us with the needed information we will activate and credit your account without any delay. We understand that the MTCN Tracking Number was indicated as following (6278257714), we received the MTCN Tracking Number (6278257714) in which we tried to verify and confirm on the Website but we found not result on the details. Moreover, we need to confirmed/verified the Western Union Reference Number with us, we will try as much as possible to sort this out and get back to you soon simply because of many customers we need to attend to one after the other. We are very sorry for any inconvenience we might have caused you, due to your delay to confirmed the MTCN Tracking Information with us.

You are expected to respond to this dispute before the next 12 hours with the required Western Union Proof MTCN Details for proper verification.

Ook deze mail kwam langs.. ze proberen je wel heel erg te overtuigen dat het goed is

Paul Samson (shippingkoreaexchangepick-up@live.com) - 11-5-2013

Dear, MCP-ZWOLLE !!!

We received your details from

Mr Richard Pecky concerning your Car for pick up

from you and we want you to get back to us with the

Western Union scan receipt details for confirmation.

And your Full Name, Address and Phone contact for

schedule and come for the pick up asap.

Regard Paul Samson

Ze leren wel dat je overtuigend moet overkomen met heel veel mail en overtuigende woorden en dreigementen... Twisted Evil
Maar overtuig je altijd dat er geld gestort is en laat je niet ompraten dat het geld in de wacht is gezet.
Paypal zet geen geld apart, ze werken als een bank, je betaalt en hun zetten het op de rekening

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 11-5-2013

De gegevens moeten de rederij te worden gestuurd ter bevestiging en controle vóór de volledige betaling vrijlating kan worden en zodra de details bevestigd, ben ik verzekeren u dat uw account zal onmiddellijk worden geactiveerd en bijgeschreven zonder enige vertraging.

Neem dan nu weer terug naar mij met de onderstaande gegevens ........

1) Naam afzender:

(2) Naam ontvanger:

(3) MTCN:

(4) Bedrag Verzonden:

(5) Afzender Adres:

(6) Vraag en Antwoord:

en het zal mooi zijn als u de bon voor een goede bevestiging kon scannen want ik wil je geld om vrijlating en de auto te halen morgen .......... is dat ok?

Spoedig antwoord nu.

OOK kreeg ik deze prettige mail nog even... Very Happy hij dreigt nog steeds met een advocaat.
Ook kun je zien dat hij met een vertaalmachine werkt, werk maar andersom vertaal van nederland naar engels dan ik de tekst een stuk beter te begrijpen..... Laughing

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 11-5-2013

Kom naar mijn begrip, omdat ik net mailde mijn advocaat opnieuw en ik wat je wilt fraude me, niet u uw transactie geld alert ontvangen om te bevestigen dat werkelijk het geld is terug te vinden op uw rekening omdat het al heeft afgetrokken van mijn rekening en als per e-mail PayPal gestuurd naar mij, die ook is vergelijkbaar met de jouwe, zeiden ze dat de transactie is goedgekeurd en het kan niet worden geannuleerd, dus ik wil dat je de bon nu scannen naar me als echt je hebt het teveel geld, omdat verzonden deze transactie is doorgestuurd naar de FBI en Interpol voor fraude.

beschouwen

Ook deze mails van de afgelopen dagen heb ik weer doorgestuurt naar Paypal, let op het mail adres.

Paypal (spoof@paypal.com) - 11-5-2013

Hello Mitsubishi Classic Parts Zwolle,

Thanks for forwarding that suspicious-looking email. You're right - it
was a phishing attempt, and we're working on stopping the fraud. By
reporting the problem, you've made a difference!
Identity thieves try to trick you into revealing your password or other
personal information through phishing emails and fake websites. To learn
more about online safety, click "Security Center" on any PayPal webpage.
Every email counts. When you forward suspicious-looking emails to
spoof@paypal.com, you help keep yourself and others safe from identity
theft.
Your account security is very important to us, so we appreciate your
extra effort.
Thanks,PayPal

Heb vandaag 12-5-2013 nog wat extra informatie verstuurt over de betaling met western union.
Pikant detail ik heb gegevens gebruikt van eerdere oplichters..... Very Happy clown

Mitsubishi Classic Parts Zwolle (mits100@live.nl) - 22:29 ( 12-05-2013)

Deze gegevens heb ik voor je.

1) Naam afzender:

BOB BROUWERS

(2) Naam ontvanger:

Paul Camson

(3) MTCN: 6278257714

(4) Bedrag Verzonden: 450 euro

(5) Afzender Adres:

Unit 18/Newington Industrial Estate 87

(6) Vraag en Antwoord:

Gestort 450 euro date 11-05-2013 - 1028 u te Crampton Street, SE17 3AZ

Morgen ophalen kan niet.
Wagen staat nog in nederland geregistreert.
Auto wordt pas uitgeschreven nadat geld beschikbaar is.

Snel antwoord, ze wel altijd 24 u / pd en 7 dgn / week.... affraid

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 22:47 ( 12-5-2013)

Gelieve Ik wil je nog steeds om de bon om me voor een goede verificatie en bevestiging Scan.
Dank.

Nog sneller....... bounce

richard pecky (peckyrich220@gmail.com) - 22:54 ( 12-5-2013 )

De pick-up vertelde me dat het MTCN nummer 6278257714 is niet traceerbaar .... misschien is er een missup wat waar.

Neem dan nu weer terug naar mij met de scan ontvangstbewijs voor een goede verificatie en bevestiging.

Beschouwen.

Nog even laten zweten...... sunny

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Re: Juliana Nelson, Clair Jackson, Augustus, Richard Pecky - Zeer Belangrijk, Oplichters Actief,

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: