Toertocht 5 mei 2010

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Toertocht 5 mei 2010

Bericht  josceleste op do 06 mei 2010, 22:50

Ook dit jaar heb ik me voor genomen om een aantal toerritten/rally's te rijden.

Afgelopen woensdag 5-mei heb ik meegedaan met een toerrit (1e 11-dorpenrit) van de sinds eind maart opgerichte Oldtimer-club-Blijham. Gewoon een simpele rit van plaats naar plaats met een paar leuke stops. Er waren vond ik voor de eerste keer best een boel auto's (veertig stuks!) Heel gezellig en we hebben mooi weer gehad.

Van de veertig auto's die mee deden was mijn Celeste de enige Japanner. (hier moet verandering in komen!) Dus..... jullie zijn allemaal uitgenodigd ergens eind september begin oktober voor een nieuwe activiteit van deze club. Ik zal jullie op de hoogte houden. Misschien kan het zuiden dan eens helemaal naar het hoge noorden komen. De omgeving van Blijham (waar ik woon) heeft een hele mooie natuur en leuke bezienswaardigheden.

Er zijn een heleboel foto's gemaakt kijk maar even op:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] en [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] (onder het kopje 'Oldtimerclub Blijham trapt af')

De volgende rally staat alweer gepland op 29 mei. De rally Veendam-Leer-Veendam. Deze rally heb ik vorig jaar ook gereden met de Celeste (zie mijn andere topic)

josceleste
Fast Guy's / Snelle Jongens

Man Leeftijd : 49

Terug naar boven Go down

Re: Toertocht 5 mei 2010

Bericht  Mitsu-San op ma 13 mei 2013, 12:36

heb alle foto's bekeken om een glimpje van die mooie blauwe celeste te zien, maar helaas.. Sad
wel van toch een andere japanner : een Toyota LandCruiser BJ40, dus jos was gelukkig niet de enige japanliefhebber.. Very Happy

Mitsu-San
new members / jongelingen

Man Woonplaats : Ermelo

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: