Auto's gezocht voor filmopname.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Auto's gezocht voor filmopname.

Bericht  graafie op di 20 apr 2010, 20:38

Verzoek om mee te werken aan opnames voor een film.
Wagens moeten specifief van jaartal 1976 zijn.
Dat zijn er bijzonder weinig bij ons.</P>

Evt wie zou zijn Celeste van bouwjaar 77-78 hiervoor willen inschrijven.
Kan dit voorstellen mocht er weinig annimo van andere clubs zijn .
Graag een snelle reactie ivm. de begin datum.
Onderstaand de mail die ik kreeg.

---------------------------------------------------

Enige jaren geleden (2007) hebben wij contact gehad omdat ik auto's zocht voor de telefilm 'de Punt'. Jan Maneschijn van uw club heeft toen met zijn prachtige gele en een witte Datsun meegedaan. (u had mij het telefoonnummer van Jan gegeven).
Jan heb ik nu weer benaderd omdat we voor de VARA een driedelige serie over Joop Den Uyl en de Lockheed affaire gaan maken. Voor die serie ben ik op zoek naar een aantal chique auto's (die van Bernhard bijv.) , maar juist ook voor die tijd gewone auto's. Jan zal weer mee gaan doen met twee van zijn Datsun's.
We gaan draaien van 3 mei a.s. t/m eind juni a.s., maar de definitieve planning is nog niet bekend. (dus waar we gaan draaien en wanneer we welke auto's zoeken).
Wel zoeken we verschillende merken auto's om in beeld te brengen. Dat ziet er geloofwaardiger uit. Mijn vraag is: weet u misschien eigenaren binnen uw club met auto's van andere merken dan Datsun waarvan u denkt dat ze het misschien ook leuk vinden mee te doen met deze serie?(uiteraard tegen een financiƫle vergoeding!).
Zo ja, dan zou ik heel graag de telefoonnummers en eventuele e-mailadressen van hen krijgen zodat ik ze kan benaderen.
Alvast hartelijk bedankt.
Als bijlage treft u een synopsis van de serie aan en hieronder een link naar de site van de producent met meer informatie.
http://www.dutchmountainmovies.com/ontwikkeling_nivo2.php?id=41

Heel graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Pien Schaap
Art Department Productie/ Reseach

Just drive thil there is nothing left to drive in
graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Go down

Re: Auto's gezocht voor filmopname.

Bericht  graafie op zo 30 mei 2010, 13:34

Niet meer van toepassing.
We hadden ons met 2 auto's opgegeven.
Is niet doorgegaan.

Topic is dicht.

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  graafie op zo 01 aug 2010, 22:01

Bericht dat via Albert bij mij terug is gekomen.
Had de wagen van mijzelf en Remco aangemeld.

Allereerst wil ik je SUPER bedanken voor ALLE reacties die ik via jou heb gekregen, echt waanzinnig mooie auto's en zo veel....

Van alle autoclubs die ik benaderd had, steekt jullie club qua reacties echt met vlag en
wimpel er boven uit!
We zijn nu een dag of 10 met de opnames bezig en het blijkt wel dat ik veel minder voertuigen nodig had dan in eerste instantie bedacht was.
Mijn verzoek is dus of je de oproep van de site kan halen, want ik wil mensen niet blij maken met een dode mus.

Uiteindelijk hadden we een scene die zich afspeelde in 'Rome' (opnames in Nederland) en een scene in Frankrijk (ook in NL gedraaid). Daardoor had ik juist veel Franse en Italiaanse auto's nodig, jammer want niet die mooie Japanners!

Gisteren hadden we BIJNA de auto een gele Mitsubischi Celeste van Remco uit Lanaken gebruikt (was eerste keus van de production designer), maar ik bleek geen telefoonnummer van remco te hebben en hij had zijn mail 4 dagen niet gelezen. Dus hij had mijn oproep te laat gezien en toen hadden we dus al een ander geboekt.

Helaas, dus waarschijnlijk gaat er geen enkele auto via jullie in de serie komen. Vind het super jammer, maar heb wel alles nu heel goed gedocumenteerd, dus ik hoop voor een volgende keer gewoon m'n nu gemaakte database (met dank aan jou!) te kunnen aanspreken.
Ik ga proberen iedereen die zich heeft aangemeld alsnog persoonlijk te bedanken middels een mail, maar ik ben nu nog zo druk dat dat wel nog even op zich laat wachten.
Mijn excuses daarvoor.

hartelijke groeten,
Pien Schaap
Art Department Productie/

graafie
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Geert op ma 02 aug 2010, 20:44

graafie schreef:Bericht dat via Albert bij mij terug is gekomen.
Had de wagen van mijzelf en Remco aangemeld.

Allereerst wil ik je SUPER bedanken voor ALLE reacties die ik via jou heb gekregen, echt waanzinnig mooie auto's en zo veel....

Van alle autoclubs die ik benaderd had, steekt jullie club qua reacties echt met vlag en
wimpel er boven uit!
We zijn nu een dag of 10 met de opnames bezig en het blijkt wel dat ik veel minder voertuigen nodig had dan in eerste instantie bedacht was.
Mijn verzoek is dus of je de oproep van de site kan halen, want ik wil mensen niet blij maken met een dode mus.

Uiteindelijk hadden we een scene die zich afspeelde in 'Rome' (opnames in Nederland) en een scene in Frankrijk (ook in NL gedraaid). Daardoor had ik juist veel Franse en Italiaanse auto's nodig, jammer want niet die mooie Japanners!

Gisteren hadden we BIJNA de auto een gele Mitsubischi Celeste van Remco uit Lanaken gebruikt (was eerste keus van de production designer), maar ik bleek geen telefoonnummer van remco te hebben en hij had zijn mail 4 dagen niet gelezen. Dus hij had mijn oproep te laat gezien en toen hadden we dus al een ander geboekt.

Helaas, dus waarschijnlijk gaat er geen enkele auto via jullie in de serie komen. Vind het super jammer, maar heb wel alles nu heel goed gedocumenteerd, dus ik hoop voor een volgende keer gewoon m'n nu gemaakte database (met dank aan jou!) te kunnen aanspreken.
Ik ga proberen iedereen die zich heeft aangemeld alsnog persoonlijk te bedanken middels een mail, maar ik ben nu nog zo druk dat dat wel nog even op zich laat wachten.
Mijn excuses daarvoor.

hartelijke groeten,
Pien Schaap
Art Department Productie/

Toch netjes zo'n bericht terug!!

Geert
Fast Guy's / Snelle Jongens

Man Leeftijd : 39

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud