oldtimer enquête

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

oldtimer enquête

Bericht  graafie op di 30 maa 2010, 19:16

Geacht clubbestuurslid,

Mijn naam is David Pedro en ik ben student Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam.
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik druk bezig met het in beeld brengen van de interesse voor auto’s uit de jaren 70,80 en 90 onder autoliefhebbers.
Graag zou ik mijn korte enquête met 25 vragen onder de leden van uw autoclub willen verspreiden.

Daarvoor heb ik uw medewerking nodig.
Ik wil u verzoeken om de onderstaande link via e-mail naar uw leden bestand te versturen, of de link in het forum van uw website te plaatsen.
Voor niets gaat de zon op, dus bieden we ook een tegenprestatie.

Op de autonieuwswebsite www.hetautonieuws.nu

Wordt de Nationale Autoclub Agenda ingericht.
Als u bereidt bent om mij bij het onderzoek te helpen, kan ik uw aankomende clubdagen kosteloos opnemen in de Nationale Autoclub Agenda.

De website wordt goed bezocht, ongeveer 20.000 bezoekers per maand, waaronder wellicht nieuwe leden voor uw autoclub te vinden zijn.
Heeft u nog suggesties voor bijzondere Youngtimer-modellen?
Ik zorg ervoor dat die dan speciale aandacht krijgt in een artikel op de website met vermelding van uw autoclub als tipgever erbij.

De gegevens die ik met deze online enquête verzamel, worden uitsluitend voor mijn onderzoek gebruikt en niet aan derden verstrekt.
Indien mijn voorstel u bekoort, kunt u deze link: Bent u een Youngtimerliefhebber? kopiëren en naar uw ledenbestand e-mailen, of hem op uw clubforum plaatsen.

Als u bereidt bent om mij te helpen, neem dan contact met mij op.
Dan kan ik de data van uw clubdagen in de Nationale Autoclub Agenda verwerken.

Bij voorbaat dank,
Als u nog aanvullende informatie wilt over mijn onderzoek of over de Nationale Autoclub Agenda kunt u met mij contact opnemen.

Davidpedro85@gmail.com

Tel: 06-42326645

Just drive thil there is nothing left to drive in

graafie
Admin

Man Leeftijd : 27

http://mitsubishicelestehobbyclub.jimdo.com/

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: